• Hij is een voorbeeld voor miljoenen fans, een idool en een hartenbreker, toch zal Tom Kaulitz (20) binnenkort voor het gerechtshof moeten verschijnen.

    BILD vernam het volgende: De aanklacht tegen Tom Kaulitz (20) in het kader van lichamelijke verwondingen wordt heropend.

    Achtergrond: Op 15 april rond 23.15 bj een Hamburgs Aral-tankstation belandde Tom in een ruzie met een meidengang waarbij de gistarist uiteindelijk de handjes liet wapperen.

    Na de ellenlange discussie drukte een van de meiden een sigaret uit op zijn sportauto (Audi R8). Voor de muzikant was dat de druppel en toen besloot hij de Franse te slaan.

    De band verdedigde zich toendertijd tegen het vierkoppige groepje die zich ook wel Les Afghanes On Tour noemen en de Kaulitz-broertjes naar het schijnt al meer dan een jaar achtervolgen en bedreigen.

    Een insider weet alles van deze kwestie en zegt tegen Bild: "Ze waren de jongens bewust aan het uitdagen, hun 'aanvallen' waren altijd goed voorbereid en ze hebben de auto's van de bandleden met van alles en nog wat beworpen. Dit is allemaal gebeurd omdat Perrine, een van de meiden, per sé met Tom het bed wilde delen. En hij wilde dat niet."

    Tokio Hotel-manager David Jost zei gisteren tegen Bild nog: "Voor zover wij het begrepen hebben, zal er geen proces tegen Tom worden aangespannen."

    Maar, zover de informatie van Bild het toelaat, lijkt het er toch op dat Tom zich nu wel op een proces moet voorbereiden. Mocht hij veroordeeld worden, dan kan hij maximaal 5 jaar krijgen.


    Bron

    What do ya think?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 17:27 ]

    ik zou dat wijf ook geslaan hebben
    en die gaat daarvoor niet in de gevangenis komne
    max een boete
    (ook al zou dat belachelijk zijn)

    Ik vind niet dat het zijn schuld is maar je gaat toch niet een meisje slaan xD
    Maar ze gaan dat proces nooit winnen.


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Heel dom


    hahahahahaha

    Dazzled schreef:
    Tja, dan moet hij maar geen meisjes slaan.

    Ik zou datook doen als iemand met een sigaret naar mn auto kwam, weetje hoe styl die auto is:X

    Immortal schreef:
    Ik vind het rondom belachelijk.
    Het was een deel zelf verdedeging.
    Maar als ze Tom toch gaan vervolgen waarom dient Tom dan geen aanklacht tegen hun in?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Het is niet Tom's schuld. -__-
    Als ik hem was, familie bedreigd enso,
    juah dan zou ik ook wel slaan. >.<
    Hykan zichzelf er wel uitkopen, maar alsnog
    blijft het gewoon kut van die wijven.

    Als zij hem ook bedreigd hebben, staat Tom sterker, dus dat komt wel goed.


    I want my bloody cheese now!^^

    net goed voor hem vind ik


    AAP

    Ik kan me al voorstellen hoe boos hij reageerde;
    Zij lokt het zelf wel uit; dus waarom hem schuld als ik het vragen mag:S Al ben ik zelf een meisje, Meisjes zijn heus niet heilig hoowr:S

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 0:34 ]

    Heroic schreef:
    Dus je mag wel gewoon iemand lekker bedreiden, auto's kapot slaan etc.?
    Waar gaat het héén.
    Idd


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik vind het nergens op slaan.
    Ik zou ook boos worden als ik Tom was.
    ZE lopen hem al een tijdje te stalken.


    Ivar Oosterloo.

    Terecht!!! Schuldig

    Fragile schreef:
    Ik vind het dom. Ze lokken het gewoon uit, en dan gaan ze hem aanklagen. Kut voor hem als hij veroordeeld word ;o

    dat artikel is al oud, en het is volgens mij een actie van thhaters ofzoiets. David Jost heeft gelijk, als ze niets horen van de rechter of iets opvangen van een rechtszaak tegen Tom dan kan er ook nix uitvolgen
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Daystar schreef:
    Terecht!!! Schuldig

    helemaal niet!
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....