• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    Eigenlijk ging dit toppic eerst over Tom, dan over Bill en nu over niets meer xD

    ja slaat nergens meer op, eigenlijk hoor ik dit niet te pikken, als MOD-zijnde. Dus we moeten weer eventjes ONTOPIC haha ^^

    ik moet weg!! (naar de winkel waar mijn vriendin werkt om haar uittelachen omdat zij dat ook bij mij doet x'D) bye lieverds x] xX!! ik kom terug^^ tot later!

    ik moet weg!! (naar de winkel waar mijn vriendin werkt om haar uittelachen omdat zij dat ook bij mij doet x'D) bye lieverds x] xX!! ik kom terug^^ tot later!


    DAAAAG <33333333333

    even ben ik weg en meteen 100 berichten gekregen o_O

    haha dat had ik dus ook :'D Geniaalheid.

    ja dat wel,, maar als jullie mij op msn willen voeg me maar toe hoor:.

    kirstenelst@hotmail.com

    Ik ga je toevoegen :'D

    ONS TOPIC was GONE.

    Ik ben terug^^

    WB MAN ^^ <3

    ja dat wel,, maar als jullie mij op msn willen voeg me maar toe hoor:.

    kirstenelst@hotmail.com

    Is het goed als ik je ook toevoeg?^^

    oeh yeah.. nu gaat het weer leuk worden op de topic nu iedereen zowat weer online is die hier een bericht op stuurd kunnen we meer ideeen bedenken x'D

    (...)
    Is het goed als ik je ook toevoeg?^^


    o is goed hoor natuurlijk mag dat hoor, x'D

    Jeeej kom op INSPIRATIE doe je ding.