• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    (...)
    Wrs zou ik gewoon de enige zijn die het niet koopt xD alle haters gaan het kopen om ermee te lachen
    de fans om erop te geilen, andere mensen uit nieuwsgierigheid, en ik ga daar staan met mijn protestbord, voor de winken!!
    IEDEREEN HEEFT RECHT OP PRIVACY!!

    Ik zou het gewoon kopen omdat het grappig is x'D OOja en dan is er zeker bewijst dat Bill geen wijf is!!! ;p

    (...)
    Ik zou het gewoon kopen omdat het grappig is x'D OOja en dan is er zeker bewijst dat Bill geen wijf is!!! ;p
    Jah dat wel, maar toch xD weetje ik ga eens een toppic maken met de vraag wie het zou kopen het wie niet

    (...)Jah dat wel, maar toch xD weetje ik ga eens een toppic maken met de vraag wie het zou kopen het wie niet

    gnaaa xD ja doen!!

    jezus dit topic zorgt voor veel inspiratie x'D

    jezus dit topic zorgt voor veel inspiratie x'D

    Idd

    Nu ben ik er weer even honeys :'D

    juuuujj!! x]

    GNAGNA :'D

    ik hou van dit topic x'] kheb alles eens opnieuw gelezen =p

    oops 2x en ik kan het niet verwijderen dus typ ik dit^^

    :Ó te veel, ALLES? :'D KOEWL.

    :Ó te veel, ALLES? :'D KOEWL.

    ja alles ik ben gek x'D

    LALALA 8)

    pompompom n_n

    OHYEAH.