• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    (...)over fotografen die kikken op naakte sterren te fotograferen xD

    okè xD ja die mannen zijn gewoon vies!! Straks staat Bill,Tom,Georg of gustav in hun naakie in een boekje x'D

    maaar mensjes ik moet gaan!! :p IK HEB MORGEN FANMEETING EN MOET NOG VEEL REGELEN DUS GA DE STAD IN XD CHECK VANAVOND WEL WEER WAAROVER JULLIE GELULT HEBBEN doeiii!!! <3

    x'] spreek jullie nog wel :P

    xx


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    Dan moeten alle fans in protest gaan en da boekje NIET kopen

    maaar mensjes ik moet gaan!! :p IK HEB MORGEN FANMEETING EN MOET NOG VEEL REGELEN DUS GA DE STAD IN XD CHECK VANAVOND WEL WEER WAAROVER JULLIE GELULT HEBBEN doeiii!!! <3

    x'] spreek jullie nog wel :P

    xx

    toedeloee x'D <3

    (...)
    okè xD ja die mannen zijn gewoon vies!! Straks staat Bill,Tom,Georg of gustav in hun naakie in een boekje x'D
    ok dit moet nog effen xD wedden dat ze dan veel verkopen xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    maaar mensjes ik moet gaan!! :p IK HEB MORGEN FANMEETING EN MOET NOG VEEL REGELEN DUS GA DE STAD IN XD CHECK VANAVOND WEL WEER WAAROVER JULLIE GELULT HEBBEN doeiii!!! <3

    x'] spreek jullie nog wel :P

    xx
    Bye Xx

    Dan moeten alle fans in protest gaan en da boekje NIET kopen

    Volgens mij gaan al de fans dat willen kopen =p

    Dan moeten alle fans in protest gaan en da boekje NIET kopen
    doen ze togh gwn van die fans die erop geilen xD

    maar nu ga ik egt ik ga jullie missen:( Doeiii

    (K)(flower)


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    (...)ok dit moet nog effen xD wedden dat ze dan veel verkopen xD

    het zal gewoon uitverkocht zijn man x'D

    (...)
    Volgens mij gaan al de fans dat willen kopen =p

    Wrs, de maniakken xD maar ik zou dat dus nie kopen, en er zeker niet in kijke ^^

    (...)doen ze togh gwn van die fans die erop geilen xD

    maar nu ga ik egt ik ga jullie missen:( Doeiii

    (K)(flower)

    iedereen verlaat me ='( bye xX

    (...)
    Wrs, de maniakken xD maar ik zou dat dus nie kopen, en er zeker niet in kijke ^^

    Ikke wel x']

    (...)
    iedereen verlaat me ='( bye xX
    ach!! :o ik kom gauw terug!! :o

    xx


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    (...)ach!! :o ik kom gauw terug!! :o

    xx

    juuujj!!! tot later ^^

    (...)
    Ikke wel x']

    Wrs zou ik gewoon de enige zijn die het niet koopt xD alle haters gaan het kopen om ermee te lachen
    de fans om erop te geilen, andere mensen uit nieuwsgierigheid, en ik ga daar staan met mijn protestbord, voor de winken!!
    IEDEREEN HEEFT RECHT OP PRIVACY!!