• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    (...)
    jah mss was reden gewoon verzonnen ='D
    Of het gaat over een droom xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    (...)
    Ik ook xD en dan horen dat BILL eigenlijk degene is met de meeste meisjes!! :o dan nog erger xD

    bwahaha xD Bill is gewoon de 'meisjesverslinder' ='D

    (...)
    bwahaha xD Bill is gewoon de 'meisjesverslinder' ='D
    Idd met zen lekkere kont draaien en voila xD ze vallen al flauw xD maar als ze flauw vallen loop ik over hen heen hoor naar Bill toe xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    (...)Idd met zen lekkere kont draaien en voila xD ze vallen al flauw xD maar als ze flauw vallen loop ik over hen heen hoor naar Bill toe xD

    omg ik kzie het al voor me.Bill schud ff met zijn kont tijdens een concert en al de meisjes vallen flauw en dan ben jij de enige die nog rechtstaat,dan zal hij je wel opmerken ='D

    Hahaha GAWD, sorry zie het al helemaal voor me :'D
    Maar dan staan de jongens ook nog rechtop..

    Hahaha GAWD, sorry zie het al helemaal voor me :'D
    Maar dan staan de jongens ook nog rechtop..

    oja das ook nog waar ='D

    Hahaha GAWD, sorry zie het al helemaal voor me :'D
    Maar dan staan de jongens ook nog rechtop..


    haha ja,, maar dadelijk ook al nie meer dadelijk vallen ze ook nog flouw door Bill die dan met zn kont schud x'D ik zie het al helemaal voor me,, hun die Bill met grote ogen en open mond aan kijken en dan tenslotte flouw vallen ook door Bill... x'D

    (...)

    haha ja,, maar dadelijk ook al nie meer dadelijk vallen ze ook nog flouw door Bill die dan met zn kont schud x'D ik zie het al helemaal voor me,, hun die Bill met grote ogen en open mond aan kijken en dan tenslotte flouw vallen ook door Bill... x'D

    haha x'D omg mijn fantasie slaat op hol

    Hahaha x'D OGAWD fantasie jonges, en dat alleen maar omdat Tom dat misschien niet zou zijn.
    Zie je Tom Gus en georg ook flauwvallen door bill x'D

    Dan staat Bill daar nog helemaal alleen recht ='D

    Ja en dan zetg ie zo heel zielig. *hallo? Sorry?* x'D IK WEET DAT IK SEXY BEN :'D

    oharme Bill, die zou heel in shock zijn dan =p

    wie weet is hij zelfs nog maagd x'D


    Dat zou echt Oversex zijn <3!


    I do not hook up.

    Hahaha ineens iets anders ertussen door geniaal :'D

    thaha x'D ik moet echt iets doen want mijn fantasie gaat echt te ver