• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    Hahaha, Gawd ik zie nog steeds dat gezicht voor me als Bill ziet dat er niemand meer overeind staat en dat ie zich bedenkt dat ie niet meer met zijn kont moet schudden :'D

    haha ja,, jullie geven me inspi er voor om een serie te maken x'D

    alsof hij dat zou kunnen laten ='D Die gast doet dat echt veel =D

    haha ja,, jullie geven me inspi er voor om een serie te maken x'D


    DOEN zo een onwijze melige! Gawd dat moet je doen^^
    En dan begint het met een krantenbericht over MAAGD TOM :'D

    haha ja,, jullie geven me inspi er voor om een serie te maken x'D

    Aaah dat zou geweldig zijn ='D Laat me weten als je die maakt^^

    Dat zou gewoon de meest succesvolle serie moeten worden! en mss word ie dan verfilmt ofzoo x'D

    Ja helemaal een OSCAR winnen :'D Door de sexy kon shakende Bill, Geniaalheid.

    Dan worden we op het poduim geroepen door onze geweldige ontdekking x'D

    whii ja,, goeie ideeen,, kga er aan beginnnen alleen nog een titel -_-'

    the famous.. en dan nog iets :"D

    ''Nothing is what it seems'' of zoiets^^

    of gewoon de titel van mijn topic ( deze dus ) Tom, grote mond klein hartje, he stole my heart [alleen dat laatste stuk staat er niet bij maarja]

    of gewoon de titel van mijn topic ( deze dus ) Tom, grote mond klein hartje, he stole my heart [alleen dat laatste stuk staat er niet bij maarja]

    ooja die klinkt goed =D

    ''Nothing is what it seems'' of zoiets^^
    Die is ook wel goed ja.

    Wat wordt de titel nu DarkAngel93?