• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    Ik wil hem wel in de spotlight zetten :'D

    Ik wil hem wel in de spotlight zetten :'D


    dat zou echt super zijn van jou!

    Ikke dat doen.

    gedaan ^^

    geweldig!! hij staat gewoon in spotlight =D

    gedaan ^^


    aah lief van je!! dankje wel x'D

    Ajb ^^

    maar kga hem ook wel serieus maken,, als jullie nog meer meeligge dingen weten vertel dan ook maar x'D wel orgineel eigenlijk van ons dan x'D

    ja serieus en melig right^^

    Nu hopen dat niemand het idee steelt -.-

    Nu hopen dat niemand het idee steelt -.-

    nee inderdaad.. hoop het ook niet is ONS idee,, <) en niemand mag het in pikken, x'D ik maak dan wel veel deelen er van :)

    nee niemand mag hem stelen! PUH ^^

    eeeh mensen ik ben hier dus wel begonnen met dat kont schudden eh xD ik ben even weg en wham jullie tarten een serie!! :O ik word ook over niks ingeligt xD

    xx


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    eeeh mensen ik ben hier dus wel begonnen met dat kont schudden eh xD ik ben even weg en wham jullie tarten een serie!! :O ik word ook over niks ingeligt xD

    xx

    ja eigenlijk das waar ook =O Hoe konden we jou nu vergeten... Het spijt me diep ='(
    x'D

    eeeh mensen ik ben hier dus wel begonnen met dat kont schudden eh xD ik ben even weg en wham jullie tarten een serie!! :O ik word ook over niks ingeligt xD

    xx


    ja sorry :$.. wil je er ook een rol in als vriendin van Gustav?? want die is dan nog over,, :$