• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    doe dan harTTTTje. :'D

    okè goed dan n_n

    okè ik heb echt schijt aan mijn naam nu want die kan je dus moeilijk afkorten -.-'

    dat denk ik ook al heel de tijd xD tom is wat als mij alleen bij mij valt het op dat ik wat gevoelig ben soms want klijk van karakter( enuiterlijk beetj volges vrende en pa) op Tom(H) ma tom is echt wel verlegen en zou nooit alles doen voor sex da


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    hoezo weet je dat? =D Ik weet eigelijk niet of Tom verlegen is.. ik denk het niet maar tjah alleen hij, th en zijn familie weten dat ^^

    hoezo weet je dat? =D Ik weet eigelijk niet of Tom verlegen is.. ik denk het niet maar tjah alleen hij, th en zijn familie weten dat ^^

    ik weet da ik zie da gwn ik zelf zeg soms ook van die stoere dingen sosm ook om me te verbergen ok ik ben wle niet Tom Kaulitz dus weet ik ni zker ma tis gwn zo kzie da kvoel da (opmg dit komt mss stom over maja zo denk ik erover)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    ik weet da ik zie da gwn ik zelf zeg soms ook van die stoere dingen sosm ook om me te verbergen ok ik ben wle niet Tom Kaulitz dus weet ik ni zker ma tis gwn zo kzie da kvoel da (opmg dit komt mss stom over maja zo denk ik erover)

    tuurlijk komt dit niet stom over!! Ik begrijp je wel^^

    okee !! de serie is er !! deel 1 dan nog maar hea x'D

    aaaaah ik ga hem meteen maken =D

    IK GA HEM MAKEN MAN!

    GEMAAKT, echt super sexy! ( ja ik ben snel he ^^)

    ook gemaakt!!kan niet wachten op de volgende^^

    GEMAAKT, echt super sexy! ( ja ik ben snel he ^^)

    Ik ben traag -.-'

    (...)
    Ik ben traag -.-'


    hoop dat die veel word gemaakt die van mij.. x'D maar denk het niet. en mag hem NIET in de spotlight zetten en reclame maken mag ook niet meer.

    (...)

    hoop dat die veel word gemaakt die van mij.. x'D maar denk het niet. en mag hem NIET in de spotlight zetten en reclame maken mag ook niet meer.

    Ik zal reclame maken op mijn profiel^^