• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    AAAAAAAH ik wil die serie maken, mogen wij er een rol in ^^ [/brutaal]

    dat maakt mij niks uit... wat vinden jullie dan een leuke titel? deze van mijn topic of van iemand anders...

    uhu^^ Wij eisen een rol! (duivel)
    x'D

    AAAAAAAH ik wil die serie maken, mogen wij er een rol in ^^ [/brutaal]


    haha ja hoor.. moet ik wel ff de namen weten,, maar ik wil de vriendin zijn van Tom (A) gemeen ben ik x'D marja,, dan heb ik er nog 3 nodig 1 vor georg 1 voor Bill en 1 voor Gustav.

    Uhmzz, ik vind alles goed, engels vind ik altijd mooi ^^

    JIJ BENT EEN STINKDIER ik wil vriendin tom puh, maargoed. Doe mij maar vriendin BILL

    ik vind engels ook het mooist^^

    Doe mij Georg dan maar ='D

    Huh maar als ik vriendin bill ben moet ik dan ook de hele tijd flauwvallen, OMG, OMG OMG! Nu ben ik vriendin van de sexbomb! Oehlala HEET ^^

    Doe mij Georg dan maar ='D

    ooja en mijn naam is Wanda (kutnaam x])

    Ik heet Evelien maar dat klinkt niet leuk :'D

    pompomporom, welke titel word het nu eigelijk?^^

    Ik heet Evelien maar dat klinkt niet leuk :'D


    dan doe ik jou wel eef noemen staat ook op jou profiel zag ik x'D

    Tom, grote mond klein hardje, he stole my heart.

    Doe dat ^^ Of Eve.