• oke, ik heb al helemaal gezien dat deze site zogoed als bezeten is van TH;
    maar zijn er hier mensen die GEEN fan zijn,
    wat vinden jullie hiervan,
    irritant, of kan het je niets schelen..?
    Het is ook niet de bedoeling dat fan hier beginnen schelden.

    iedereen mag voor zijn mening uitkomen, het zou ook niet leuk voor jullie zijn om in de minderheid te zijn en nog eens uitgescholden te worden

    een boodschap...
    RESPECTEER ANDERMANS MENING OF GA ERGENS ANDERS VERVELEND DOEN

    ik ben wel fan, maar ik vind die hype echt super irritant! iedereen zegt ineens dat ze fan zijn, mar ze willen alleen maar met hun naar bed, en dat is gewoon NIET leuk meer... dat vind ik dus wel irritant..

    @ deviltje: je hebt gelijk, ik heb veel vriendinnen die moeten hun ook niet maar dat maakt mij niks uit hoor! mijn achterneef luistert naar nederlandse hardcore... hij vind TH vangrailmuziek XD
    ik zeg dan altijd maar: jij luistert naar teringherrie, ik naar vangrailmuziek XD


    3 woorden:

    HELEMAAL MEE EENS

    ik ben wel fan, maar ik vind die hype echt super irritant! iedereen zegt ineens dat ze fan zijn, mar ze willen alleen maar met hun naar bed, en dat is gewoon NIET leuk meer... dat vind ik dus wel irritant..

    @ deviltje: je hebt gelijk, ik heb veel vriendinnen die moeten hun ook niet maar dat maakt mij niks uit hoor! mijn achterneef luistert naar nederlandse hardcore... hij vind TH vangrailmuziek XD
    ik zeg dan altijd maar: jij luistert naar teringherrie, ik naar vangrailmuziek XD


    3 woorden:

    HELEMAAL MEE EENS

    Nou :
    Ik vind alleen het album : Schrei! leuk omdat bill toen nog een bjzondere stem had,en de liedjes waren leuker.
    Maar telkens als ik naar rechts kijk <== zie ik wel een plaatje van tom of bill [geeneens georg of gustav halllooo die zijn er ook nog hor :S] en ik vind dat eenbeetje irritant...ZE HEBBEN ZELFS OP HET FORUM EEN EIGEN ONDERWERP O__O

    Naja,dat was mijn mening.

    Amen.


    maar jij gaat wel naar dat FORUM MET ONDERWERP TH E DANKT IES NA !!

    ik ben wel fan, maar ik vind die hype echt super irritant! iedereen zegt ineens dat ze fan zijn, mar ze willen alleen maar met hun naar bed, en dat is gewoon NIET leuk meer... dat vind ik dus wel irritant..

    @ deviltje: je hebt gelijk, ik heb veel vriendinnen die moeten hun ook niet maar dat maakt mij niks uit hoor! mijn achterneef luistert naar nederlandse hardcore... hij vind TH vangrailmuziek XD
    ik zeg dan altijd maar: jij luistert naar teringherrie, ik naar vangrailmuziek XD


    3 woorden:

    HELEMAAL MEE EENS


    ja ok ik ben fan en ik vind ze knap maar ik wil heus niet met hun naar bed fzo ik vind het soms nogal belaggelijk hoe sommige fans zelfmoord plege ok ik ben een grote fan ma ik zal geen zelfmoord plege omda ik ze nie ken fzo alli dan ebt ge ze tog nie meer allevijf op 1 rij denk ik maja

    Ik ben fan van Tokio Hotel. Ik geef toe dat ik het niet leuk vind als mensen beginnen te zeggen dat ze op meisjes lijken enzo... Ik heb niets tegen mensen dat Th niet goed vinden, smaken verschillen nu eenmaal. Zolang ze niet van die gemene dingen gaan doen zoals th-haters. Die vinden th ook niet goed maar dan moeten ze ook niet van die gemene dingen gaan doen!!
    Maarja, als je th niet goed vind, is dat oke. Ieder zn eigen mening he:)


    inderdaad maar ze laten e fans egt niet met rust !! de ene keer brke ze een bot van bill (heb ik gehoord) de andere keer trekke ze dreadlocks van tom uit of ze schrijve overal op kill-bill

    laat ons dan met rust :p maja ieder zen mening

    IK BEN FAN EN TOKIO HOTEL IS KEI GOE MA BILL IS SUPER MOOI(K)(K)(H):P(Y)(Y)(hoera)_O_(yeah):$(cool)(dance)(lol)(doeg)



    inderdaad bill is knap *droomdroom* (H)(H)(H)(H)(H)(H)

    ik haaaaaaaaat tokio hotel sry hoor, maar als ik ff een quiz doe, zie ik links op het scherm gelijk TH of BillLover ofzo egt K*T srry hoor...


    zet u th filter dan in e dan edee der geen last van en dan nog laat ons ( de fans ) dan me rust

    de hater s zijn precies jaloers op hun omda zij ver iedereen kune krijge en da kunne ze van de haters nie zegge

    Ik vind er ook niks aan...!
    Ik ga ook vaak op Zikle, heel Zikle is bezeten met fans! Echt stom...


    als je th haat wat doe je dan op dit forum van tokio hotel alli ik bedoel denkt dan ies na e

    kben geen fan xD maar khaat ze niet ofzo

    ik wet niet of dit nu wel zoon groot probleem is, de fans gaan er waarschijnlijk niet eeuwig blijve he (ik ben ook fan, dus je moet niet meteen beginnen schelden) en zolang kan je toch de tokio hotel filter opzetten? (hoewel ik dit toch een beetje jammer vind dat mensen er niet mee kunne omgaan... tis eigelijk een soort van discriminatie, niet?)

    heee, :)
    ik hou totaal niet van TH, en ik snap ook
    niet dat iemand die jongens knap kan vinden maarja
    eigen mening :P.
    er zijn wel echt heel veel quizlets over TH. dat mag best wat minder worden. ik vind het ook een
    beetje raar dat die jongens mascara opdoen? :8
    en oogpotlood enzo. XD lijken net meisjes maar oke(zip) moeten ze zelf weten. kzou nooit van die muziek gaan houden, hou zelf meer van hiphop, r&b enzo (yeah)

    heb niks tegen th & thfans ofzo hoor :D
    eigen mening toch!
    (cool)

    xx

    ik ben het met deviltje onderste bericht eens want je moet mekaar gewoon kunnen respecteren en niet gelijk mekaar haten want dat heeft geen zin of denkt iemand van wel (die is gestoord trouwens


    Crazy is my name fear me!!!:P

    jha ik ben een fan ,, jha je mag je mening eme ,, ma alzet uu ni aansta niemabnd verbied uu een verhaal f foto vn uu held te zette e ,, zeur nii tege wiie nuu geen fanis enmaak iiets wa gy en/of uu friend leuk vinde maak dr een verhaal oovr en iedreen happy ni ? wa eder aan wie gn fan is tverandrsd daarmee ni e !!!

    en ik heb respect voor uu mening mene !! X

    ik been geen fan .
    En nu is quizlet geovertokiohoteld .
    en dat is super irritant x]


    is het geovertokiohoteld :')
    moeha, th is mooi (A)
    en over die hype, ik ken ze pardon wel al 2 jaar ..
    maarja, killerpilze tzelfde, een van dees maande word da uk zo'n hype, wedde?