• Hejj,jongens.Wie van jullie kennen Bloody Mary?
    Nou,ik heb eens iets meegemaakt dat met haar te
    maken had:


    Ik zat op een soort van chat.Opeens vroeg ik
    wie Bloody Mary was,want ik had geen flauw idee
    wie die 'Mary' is.Ze vertelden me akelige verhalen.Maar ik werd niet bang.Ik zocht,ik zocht,ik zocht.En ik vond op Google,een soort
    van site.Ik leerde er iets van Bloody Mary.
    Hoe je haar moet oproepen,hoe je vermoord word
    door haar.Ik nam zelfs een kijkje op de Engelse
    Wikipedia,en zag dat Bloody Mary oproepen,een soort van spel was op slaapfeestjes.En,op 12 uur,had ik de zin op haar op te roepen.En het het ergste was,dat ik een enorme spiegel in de woonkamer had.En ik dacht zelf de hele tijd.Ik wil het niet doen,en ik had me ingehouden.Nou,ikzelf.
    Wanneer ik ongeveer 9 jaar werd,had met mijn
    vrienden op mijn verjaardag een soort van geest
    opgeroepen.Jarenlang werd ik getroffen door
    rare situaties.Moeder zei,dat ze je zover willen brengen,dat je zelfmoord pleegt.Met rampen,plagen,werd ik ongeveer 3-4 jaar gefolterd.

    Nu wil ik vragen,wie allemaal,heeft ooit met
    Bloody Mary te maken gehad,of met andere soort
    geesten?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Lol. Ga je niet dood als je haar oproept. (nerd)

    Ik ken die niet en ik geloof het niet en wil er ook niet in geloven. Ik vind het nu al eng. 0o

    Candlelight schreef:
    Lol. Ga je niet dood als je haar oproept. (nerd)

    Weet niet of het waar is maar,als je haar oproept,
    dan snijdt ze je in stukken,hakt je kop eraf,verbrandt je,en sleurt je mee in de spiegeL;


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Geesten oproepen heb ik al gedaan, Bloody Mary oproepen bijna, maar uiteindelijk beseftte ik toch dat het té gevaarlijk werd. Dus, niét doenn ;o


    Life begins at the end of your comfort zone

    Nee, nooit gedaan en ook niet van plan.
    Joy en ik hebben wel wat raars meegemaakt D:


    your eyes are like stars in the night.

    Waarom zou ik? Die arme geesten verdienen wel wat rust na al die mafkezen die ze aan het oproepen zijn. Das een boel heen en weer geren (nerd)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ga naar Youtube en tik Bloody Mary in.Met hoofdletters enal.Als je een meisje met zwarthaar ziet en kaarsen in de badkamer,klik erop.Da's dus zo eng..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hai!
    Ik en nog 2 vriendinnen, hadden Bloody Mary opgeroepen.Niet precies om 12 uur 's nachts maar toch gebeurde er rare dingen.We zagen iemand met een lange witte jurk, en lang zwart haar voor de raam staan, toen we er naar keken.Zo doende hebben we het nog een paar keer gedaan, maar er is verder niets meer gebeurd.

    Cuddle schreef:
    Hai!
    Ik en nog 2 vriendinnen, hadden Bloody Mary opgeroepen.Niet precies om 12 uur 's nachts maar toch gebeurde er rare dingen.We zagen iemand met een lange witte jurk, en lang zwart haar voor de raam staan, toen we er naar keken.Zo doende hebben we het nog een paar keer gedaan, maar er is verder niets meer gebeurd.


    Je hebt geluk,dat dat niet om klokslag 12 uur
    was...


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bloody Mary is de bijnaam van een historisch figuur die nogal bloederige dingen liet uitvoeren (ze was koningin), vandaar.
    Ik heb zelf nog nooit geesten opgeroepen en ben het ook niet van plan.


    Happiness hit her like a train on a track

    echt of niet, je moet de doden met rust laten -.- ik vind het echt síck als je geesten gaat oproepen. en ik weet niet of ik al die shit met bezetenheid en moorden door geesten moet geloven. Persoonlijk doe ik dat niet, but yeah. that's my opinion. Ik zie ze niet, maar ik heb respect voor ze ^^ En dat hou ik ook mooi zo.


    You move me ......... Kurt

    Zaitsev schreef:
    Waarom zou ik? Die arme geesten verdienen wel wat rust na al die mafkezen die ze aan het oproepen zijn. Das een boel heen en weer geren (nerd)

    hahha en jou reactie is geweldig. :'DD


    You move me ......... Kurt

    Hmm ik vind niet dat je geesten moet tarten, dus ik laat ze ook gewoon met rust Ö
    Bij een vriendin van mij was er toen een lamp geknapt ofzo, best freaky dus D:


    I don't need words to feel those lips.

    Bloody mary moet je écht niet oproepen! Echt niet doen! Het is een legende, maar ze bestond echt! Ze hebben haar tweeling vermoordt! En als je zegt in de spiegel 'ik heb je baby vermoordt' dan hang je, écht;o ! ik wou dat eens doen met mn vriendinne maar we hebben ons bedacht !


    Life begins at the end of your comfort zone

    nog nooit gedaan en ook niet van plan. doodeng o.O


    Destroy what destroys you.