• Hejj,jongens.Wie van jullie kennen Bloody Mary?
    Nou,ik heb eens iets meegemaakt dat met haar te
    maken had:


    Ik zat op een soort van chat.Opeens vroeg ik
    wie Bloody Mary was,want ik had geen flauw idee
    wie die 'Mary' is.Ze vertelden me akelige verhalen.Maar ik werd niet bang.Ik zocht,ik zocht,ik zocht.En ik vond op Google,een soort
    van site.Ik leerde er iets van Bloody Mary.
    Hoe je haar moet oproepen,hoe je vermoord word
    door haar.Ik nam zelfs een kijkje op de Engelse
    Wikipedia,en zag dat Bloody Mary oproepen,een soort van spel was op slaapfeestjes.En,op 12 uur,had ik de zin op haar op te roepen.En het het ergste was,dat ik een enorme spiegel in de woonkamer had.En ik dacht zelf de hele tijd.Ik wil het niet doen,en ik had me ingehouden.Nou,ikzelf.
    Wanneer ik ongeveer 9 jaar werd,had met mijn
    vrienden op mijn verjaardag een soort van geest
    opgeroepen.Jarenlang werd ik getroffen door
    rare situaties.Moeder zei,dat ze je zover willen brengen,dat je zelfmoord pleegt.Met rampen,plagen,werd ik ongeveer 3-4 jaar gefolterd.

    Nu wil ik vragen,wie allemaal,heeft ooit met
    Bloody Mary te maken gehad,of met andere soort
    geesten?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bloody Mary is gewoon een romantisering van Koningin Maria van Engeland, de eerste dochter van Hendrik VIII. x)
    Toen zij koningin was werden er erg veel oorlogen gevoerd en werden ook veel mensen vermoord, vandaar 'Bloody' Mary.
    En dan verzinnen ze er natuurlijk nog zo'n eng verhaaltje bij en ja (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben niet zo dom om dat te gaan doen hoor. :'D
    Is gevaarlijk

    Nooit gedaan.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik heb dat niet gedaan van bloody mary maar dat wil ik ook niet maar ik heb wel contact met geesten

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 16:22 ]


    cakes taking over the world

    Ik heb dat nooit gedaan en ga dat ook nooit doen, mij veel te eng.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    MacGregor schreef:
    Bloody Mary is gewoon een romantisering van Koningin Maria van Engeland, de eerste dochter van Hendrik VIII. x)
    Toen zij koningin was werden er erg veel oorlogen gevoerd en werden ook veel mensen vermoord, vandaar 'Bloody' Mary.
    En dan verzinnen ze er natuurlijk nog zo'n eng verhaaltje bij en ja (':


    Ja,weet ik.Net zoals dat Mary een eén of andere
    heks was.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    MacGregor schreef:
    Bloody Mary is gewoon een romantisering van Koningin Maria van Engeland, de eerste dochter van Hendrik VIII. x)
    Toen zij koningin was werden er erg veel oorlogen gevoerd en werden ook veel mensen vermoord, vandaar 'Bloody' Mary.
    En dan verzinnen ze er natuurlijk nog zo'n eng verhaaltje bij en ja (':


    All was well.

    puppytje schreef:
    nee
    want ik weet hoe het is om een geest op te roepen (heb ik al eens gedaan)
    wat ik nu zeg is echt waar echt gebeurd
    het raam viel dicht en de lamp viel uit.
    mijn vriendin was bang en rende naar beneden maar ik durfde mij niet te bewegen. op de muur zag ik 4 schaduwen, maar geen enkele was van mij.


    raar:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik heb al gedaan en nergens last van gehad
    het is gewoon een typische urban legend ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Heb het wel eens gedaan, gewoon voor de lol, er gebeurde niks. Ik zal het binnekort nog wel eens een keer doen x]


    Alis volat propriis.

    Heb het nog nooit gedaan en ga het ook nooit doen.

    Ik heb al enkele keren geesten opgeroepen samen met mijn zus en beste vriendin. Het ging altijd goed en het was heel leuk. Toen we het nog eens wouden doen riepen we iemand anders op dan eigenlijk de bedoeling was. Alles ging veel sneller dan normaal en het was eigenlijk wel eng. Het bleek een 8-jarig jongentje te zijn. Hij zei dat hij ons wou vermoorden. Sindsdien hebben we geen geesten meer opgeroepen. We hebben het aan onze andere vriendinnen vertelt en enkel ik en nog een vriendin hebben nog zin om geesten op te roepen, maar met 2 is het niet veilig. Vooral mijn zus is er nog altijd bang van.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Kingdom schreef:
    Ik geloof er niet echt in maar àls het gebeurt, dan weet ik gewoon dat ik een trauma voor het leven ga krijgen en nooit meer in een spiegel ga durven zien. Dus ik neem het zekere voor het onzekere :'DD

    Alsof er ineens iemand voor je in de spiegel staat, nauw, dan ben je aan het halucineren denk ik ^^ Ga dan maar naar het zottehuis =D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Patato schreef:
    Ik heb het niet gedaan en ik zal het ook nooooooooooooooooooooooooooooit doen x3.


    Ik ook niet :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]