• Hejj,jongens.Wie van jullie kennen Bloody Mary?
    Nou,ik heb eens iets meegemaakt dat met haar te
    maken had:


    Ik zat op een soort van chat.Opeens vroeg ik
    wie Bloody Mary was,want ik had geen flauw idee
    wie die 'Mary' is.Ze vertelden me akelige verhalen.Maar ik werd niet bang.Ik zocht,ik zocht,ik zocht.En ik vond op Google,een soort
    van site.Ik leerde er iets van Bloody Mary.
    Hoe je haar moet oproepen,hoe je vermoord word
    door haar.Ik nam zelfs een kijkje op de Engelse
    Wikipedia,en zag dat Bloody Mary oproepen,een soort van spel was op slaapfeestjes.En,op 12 uur,had ik de zin op haar op te roepen.En het het ergste was,dat ik een enorme spiegel in de woonkamer had.En ik dacht zelf de hele tijd.Ik wil het niet doen,en ik had me ingehouden.Nou,ikzelf.
    Wanneer ik ongeveer 9 jaar werd,had met mijn
    vrienden op mijn verjaardag een soort van geest
    opgeroepen.Jarenlang werd ik getroffen door
    rare situaties.Moeder zei,dat ze je zover willen brengen,dat je zelfmoord pleegt.Met rampen,plagen,werd ik ongeveer 3-4 jaar gefolterd.

    Nu wil ik vragen,wie allemaal,heeft ooit met
    Bloody Mary te maken gehad,of met andere soort
    geesten?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wel es gedaan, maar nooit iets gebeurd.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik heb het nog nooit gedaan.
    Maar het lijkt me eigenlijk wel heel spannend om te doen. Maar ik weet niet of ik het aandurf x]


    Sometimes it's best not to care.

    ik doe in mijn broek moest ik het doen of haar zien:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    dat ga ik echt niet doen. ;x


    Cowards die many times before their deaths.

    Wij hebben zo'n cafe hier die de bloody mary heet. het is toch een sirene? Anyways, je kan "bloody mary" niet oproepen, omdat geesten ten eerste niet bestaat en het ten tweede onzin is. LOL XD


    "Let them eat cake!"

    Ik geloof er niet in en ik vind het verhaal nogal ongeloofwaardig overkomen :') Haha, sorry, maar ik vind het crap.

    Patato schreef:
    Ik heb het niet gedaan en ik zal het ook nooooooooooooooooooooooooooooit doen x3.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Jonge dat is zó nep. dat oproepen slaat nergens op en ik heb het zo vaak gedaan omdat iedereen bang was en ik het wou bewijzen dat het niet zo was. het is Bullshit en gewoon een 'Urban legend' verhaal.
    klaar.


    We can only learn to love by loving.

    Niet gedaan, wel van plan. Gewoon om te kunnen bewijzen dat het bullsh** is.


    Mew <3

    nee
    want ik weet hoe het is om een geest op te roepen (heb ik al eens gedaan)
    wat ik nu zeg is echt waar echt gebeurd
    het raam viel dicht en de lamp viel uit.
    mijn vriendin was bang en rende naar beneden maar ik durfde mij niet te bewegen. op de muur zag ik 4 schaduwen, maar geen enkele was van mij.


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    :X

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 18:35 ]


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Ja, ik ken er van. Maar nouja, nooit geprobeerd. Doe ik ook niet, voor de zekerheid.


    Life is hard and then we die

    Vigilante schreef:
    Ik geloof er niet in en ik vind het verhaal nogal ongeloofwaardig overkomen :') Haha, sorry, maar ik vind het crap.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    willen ik en mijn vriendinnen altijd op slaapfeestjes doen, maar elke keer zijn we te laat en is het al 12 uur geweest xDxD


    DUDE! Get a life!!!

    puppytje schreef:
    nee
    want ik weet hoe het is om een geest op te roepen (heb ik al eens gedaan)
    wat ik nu zeg is echt waar echt gebeurd
    het raam viel dicht en de lamp viel uit.
    mijn vriendin was bang en rende naar beneden maar ik durfde mij niet te bewegen. op de muur zag ik 4 schaduwen, maar geen enkele was van mij.


    Supereng.Daar geloof ik dus in.En sorry,maar ik
    vind da dus nie bullsh*t.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.