• Hejj,jongens.Wie van jullie kennen Bloody Mary?
    Nou,ik heb eens iets meegemaakt dat met haar te
    maken had:


    Ik zat op een soort van chat.Opeens vroeg ik
    wie Bloody Mary was,want ik had geen flauw idee
    wie die 'Mary' is.Ze vertelden me akelige verhalen.Maar ik werd niet bang.Ik zocht,ik zocht,ik zocht.En ik vond op Google,een soort
    van site.Ik leerde er iets van Bloody Mary.
    Hoe je haar moet oproepen,hoe je vermoord word
    door haar.Ik nam zelfs een kijkje op de Engelse
    Wikipedia,en zag dat Bloody Mary oproepen,een soort van spel was op slaapfeestjes.En,op 12 uur,had ik de zin op haar op te roepen.En het het ergste was,dat ik een enorme spiegel in de woonkamer had.En ik dacht zelf de hele tijd.Ik wil het niet doen,en ik had me ingehouden.Nou,ikzelf.
    Wanneer ik ongeveer 9 jaar werd,had met mijn
    vrienden op mijn verjaardag een soort van geest
    opgeroepen.Jarenlang werd ik getroffen door
    rare situaties.Moeder zei,dat ze je zover willen brengen,dat je zelfmoord pleegt.Met rampen,plagen,werd ik ongeveer 3-4 jaar gefolterd.

    Nu wil ik vragen,wie allemaal,heeft ooit met
    Bloody Mary te maken gehad,of met andere soort
    geesten?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    SAMCER schreef:
    Ik had haar bijna een keer opgeroepen, maar ik durfte nietmeer. ;$

    Ohmygaskarth schreef:
    Heb haar nog niet opgeroepen, ben het ook nooit van plan ;x
    Jullie zijn eng weetje:Y)


    Is dat niet al lang duidelijk.


    Woow, oud topic van mij. Was vergeten dat ik die zelfs gemaakt had, hea.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Is dat niet al lang duidelijk.


    Woow, oud topic van mij. Was vergeten dat ik die zelfs gemaakt had, hea.


    Haha, feit :Y) maar toch, jullie geven me de creeps want ik zit alleen op mijn kamer en naast me staat een spiegel dus nu ben ik helemaal ge'creepd' ;D
    Ik vind het geniaal als er plots van die oude topics op komen ^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)

    Haha, feit :Y) maar toch, jullie geven me de creeps want ik zit alleen op mijn kamer en naast me staat een spiegel dus nu ben ik helemaal ge'creepd' ;D
    Ik vind het geniaal als er plots van die oude topics op komen ^^



    Héhé. Ik woon met een spiegel op kamer en soms heb ik zelfs het idee dat ik iemand hoor zingen ofzoo haha. Maar dat zou verbeelding zijn, hea.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)


    Héhé. Ik woon met een spiegel op kamer en soms heb ik zelfs het idee dat ik iemand hoor zingen ofzoo haha. Maar dat zou verbeelding zijn, hea.


    Ik hoop het voor jou :Y) Ik heb een enorme geesten fobie aangezien ik een hele lange tijd het gevoel gehad heb dat er iemand me volgde, wat blijkbaar volgens mijn mama -mijn mama is zo into chakra enzo- negatieve energie was,& ik heb al eens negatieve ervaringen gehad met geesten, je ik geloof er in sinds dat moment ;x maar het zal wel verbeelding zijn, ik hoor altijd mijn mama me roepen ^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik heb haar opgeroepen...
    en weet je wat er gebeurde ?:S






























































    Niets...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind die geesten één groot verzonnen onzinding. Ik geloof er niet in, ik ga er niet in geloof en ik wíl er niet in geloven.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wij zijn fucking bang voor clowns xD
    Sinds ons 7de .
    Toen Justin zei dat de film IT leuk was ;)
    Maarja .
    Verder wel ja .
    We waren namelijk 7 jaar en gingen op surviavel kamp .
    Maar die mensen haten ons enso.
    We hadden gehoort dat er geesten waren van kinderen ofzo in het bos .
    En dat je nooit om 12 s'nachts nog in het bos moest zijn .
    Nou ik en Lindsay moesten dus eten gaan zoeken omdat onze pizza was ingenomen en liepen we dus in het bos .
    Maar het was al bijna 12 uur en we waren doods bang .
    Toen zagen we een soort van meisje staan en die was best fucking eng . ( meisje van The Gruth )
    En toen renden we terug en zijn we de hele nacht samen onder de dekens gebleven :P


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    hmm nu word ik toch beetje bang die verhalen van julliexD Nee hoor maar ik zal nooit en nooit een geest oproepen.. Mijn broer heeft het toen 1 keer gedaan... Nou we zaten met ze allemaal op een vrijdag avond beneden plots ging de radio van me broer aan terwijl we met zijn alle beneden zaten.. Ik was jaar of 16 en ik durfde echt niet meer naar me kamer toe te gaan..

    En Bloody mary zou ik dus nooit op gaan roepen brb.. ik weet niet of ze heeft bestaan heeft maar ik zal haar nooit oproepen ik hou al niet zo van geesten oproepen.. Laat ze gewoon met rust.. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    jonge, ik ben niet gek?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    jonge, ik ben niet gek?


    Ik ook niet maar dat moet ik even testen. ;)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zo een dingen mag ik echt niet lezen. : |


    Some people make the world special just by being in it

    Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, ik geloof het enerzijds niet omdat het nooit wetenschappelijk bewezen is dat het echt bestaat, geesten oproepen. En je toevallig alleen maar zo'n verhalen krijgt van kinderen en tieners. Maar anderzijds zou ik het ook niet durven bewijzen dat het niet bestaat.
    Besluit; Laat die geesten oproepen maar aan anderen over :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Brrr... Ik geloof er wel in, maar het lukt lang niet iedereen om geesten op te roepen. (daarom geloven de meesten er ook niet in) Het lukt mij ook niet. Ik heb het wel geprobeerd met mijn vriendinnen in de spiegel op een slaapfeestje inderdaad, (niet dat het precies 12 uur was) maar wij zijn te onserieus daarvoor, dus dat lukt nooit x']


    You are beautiful, you are love.

    ieuw. creepy!