• met roken, ik rook al 6 jaar. En mijn ouders weten nog steeds van niks ><. En ik rook nu al drie dagen niet meer en ben het plan ook niet meer te doen. ^^

    Wie gaat ook stoppen?


    Edit: Het is me niet gelukt >< Dus, ik ga eerst proberen te minderen ofzo.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 17:04 ]


    You can run but not hide

    Ontopic graag. Ik ben het zat om overal op in te moeten gaan. Het gaat erom dat ze wil stoppen, niet waarom ze is begonnen. Dat het dom is om te gaan roken hoeven we ook niet meer te horen, dat weten de rokers zelf ook wel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Het heeft geen zin om dat te roepen, want dat heb ik al meerdere keren gedaan.
    En zoals je ziet, er wordt toch geen gehoor aan gegeven. ;')

    Proberen kan geen kwaad.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Miauw schreef:
    (...)
    Dat kan best zo zijn, maar daar gaat het nu helemaal niet over. Het gaat erom dat er iemand wil proberen te stoppen met roken, voor haar eigen gezondheid. Waarom ze is begonnen doet er niet toe.

    Ja, ik het niet alleen over haar er zijn duizende mensen die roken
    en voel je is niet zo aangesproken (cat)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Zo had ze het niet bedoelt, maar zo heb jij het wel geïnterpreteerd. Maakt verder ook helemaal niks uit, maar dom is nou niet het goede woord. Noem het eerder slecht of iets in de richting. En anders; Lees gerust mijn 'preek' nog 'ns over.
    Waarom zou je je opwinden? Uitlaatgassen van je ouders' auto's zijn véél slechter. Wind je je daar dan ook zo over op? Zou jij later geen auto gaan rijden? Ik denk het wel, toch? Dus laten we er maar over ophouden, want je standpunten zijn nogal nutteloos. Sorry als dat hard klinkt, maar ik kom even niet op een minder hard woord. (:
    Mijn standpunten zijn zo misschien wel nutteloos, maar ik kan erin verdiepen, maar goed. Ik wil niet meer verder discussiëren, en het mag ook niet. :3

    Ontopic:
    Ik vond het heel goed dat je besloot om te stoppen met roken, maar zoals je zelf hebt ondervonden; als je probeer direct te stoppen, lukt dat meestal niet. Je moet stukje per stukje verminderen.

    Verder wens ik je nog heel veel succes! <3


    Only losers can act the way you do