• Ik had dus iemand op msn, maar ik wist niet dat zij ook fan was van Tokio Hotel.

    Wij zijn ongeveer een maand gelden beginnen praten omda ik toevallig 25/02 in haar nickname zag staan. En nu, nu zijn we al even gezellig aan he praten. Ze was zelfs zo lief dat we bij haar in de rij mogen komen staan. ;o

    Lang leven Tokio Hotel, het brengt mensen dichter bij elkaar. n.n


    We'll never be as young as we are tonight

    Dat is waar. (:
    Ik heb mijn twee beste vriendinnen aan Tokio Hotel te danken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    i knoooww :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Human connect to human?
    Flauw!
    Maar het is wel zo 8D


    You move me ......... Kurt

    Dankzij th heb ik een reden om naar Rotterdam te gaan en veel mensen te meeten haha :Y)


    when words fail, music speaks.

    aaawh dat gaat over mij ! ;D

    & iddd ;o


    There's gonna be times, when people tell you that you can't live your dreams. This is wat I say; never say never.

    Het heeft ons dichterbij elkaar gebracht.
    Het heeft mij en Tanya dichter bij elkaar gebracht.
    Ik zal Tokio Hotel nooit van mijn leven vergeten, zelfs al ik geen fan meer ben.


    The soul needs autumn.

    Ik heb ook fantastische mensen leren kennen dankzij Tokio Hotel, ik had het er nog over deze week met mijn BF. (:


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    ik heb ook veel mensen leren kenen dankzij Tokio Hotel.


    I need you like a heart needs a beat

    Zo is dat met verschillende dingen hé. Leuk voor je en voor de anderen natuurlijk!

    Human connect to humaaaaan *zingt*

    Haha, ik heb ook echt goede vrienden door Tokio Hotel. Echt geweldig! <3


    -

    jackstrify schreef:
    Human connect to humaaaaan *zingt*

    Haha, ik heb ook echt goede vrienden door Tokio Hotel. Echt geweldig! <3


    Think before you act.

    Britt, die titel dat is zo precies van een tevee reclaampje theehee ;3 maar ik weet niet meer van 't welk ;3
    maar dat klopt wel; want dankzij ToHo heb ik die site hier leren kennen + een heleboel lieve mensen, haha (:

    ik ga zometeen TH ongepland op tv zien xD

    Conspiracy schreef:
    Britt, die titel dat is zo precies van een tevee reclaampje theehee ;3 maar ik weet niet meer van 't welk ;3
    maar dat klopt wel; want dankzij ToHo heb ik die site hier leren kennen + een heleboel lieve mensen, haha (:


    Proximus brengt mensen dichter blij elkaar.(krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja, ik ben th dankbaar omdat ik door hen Chiaar, Naan en Naoom heb leren kennen en nog andere leuke mensen. Dus dat klopt inderdaad. ;d