• Tom en Bill Kaulitz zijn weer op vakantie zijn geweest op de maladive eilanden. Bill Lijkt op sommige foto's behoorlijk mager. al kan dat natuurlijk ook aan de bouw van zijn lichaam liggen.

    Maladive 2010
    Maladive foto's 2
    uiteten

    Er zijn 100/200 foto's van. ;_;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik snap gewoon niet waarom Bill die make-up nog blijft dragen :X


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Bill lijkt zo ongezond mager. ;o


    Tom's hot tho. n.n


    We'll never be as young as we are tonight

    Confused schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat gewoon Bill zijn bouw hoor ><. Want als je soms ziet wat die jongen allemaal naar binnen werkt :P.


    Wie zegt dat 'ie het binnen houd?
    En anders eet hij misschien alleen veel als er camera's in de buurt zijn, weet jij veel.
    Maar ik weet wel waarom dat komt, [denk ik]. Door dat hij elke dag zoveel moet doen. Zoveel reizen, en al die schizzle. Dan maakt het niet uit hoeveel je eet, het word toch niet zichtbaar. Ook vertelde hij in een interview dat hij soms wel letterlijk een hele dag niet eet of drinkt omdat hij er gewoon niet aan denkt, doordat hij er geen tijd voor heeft. Zijn hoofd staat er soms gewoon niet naar, dan is hij de hele dag met andere dingen bezig. Vandaar zijn magerheid, denkt moi :)


    Scream for mercy!

    Fortune schreef:
    Bill is wel heel mager.

    xSKITT schreef:
    (...) Ik vind dat eigenlijk niet zo mooi >.<

    ik stiekem ook niet =3

    Bill lijkt mager, omdat Tom wat gespierder en breder gebouwd is. ;_; Jemig, wat 'n terugkomend gezeur.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik wil niet veel zeggen hoor met je terugkomend gezeur, maar Bill ís ook echt mager. Ook op de foto's zónder Tom.
    En niet voor niks zijn veel mensen het er over eens dat hij super dun is.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Ik wil niet veel zeggen hoor met je terugkomend gezeur, maar Bill ís ook echt mager. Ook op de foto's zónder Tom.
    En niet voor niks zijn veel mensen het er over eens dat hij super dun is.

    Zeg dan ook niet veel. ;')
    Je kent 'm niet eens en dus zou je eventuele redenen erachter ook niet weten. En zó 'super dun' is hij niet, vergeleken met 'n échte anorexia-patiënt. Laat die gast z'n leven leven, i.p.v. dit terugkomend gezeur. ;_; Misschien zou dat wel 'n reden zijn? -subtiele hint- ><

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 3:25 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Mensen kunnen nu wel gaan jammeren dat Bill dun is, maar wat kan je eraan doen? Alsof dat gezeik (wat misschien wel helemaal niet waar is, dat hij z'n vinger in z'n keel steekt BIJVOORBEELD) hem dikker maakt. Zulk gezeik (en misschien eventuele leugens) komen eerder iemand zijn/haar keel uit dan dat ze daar van aankomen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Oké, dit heb ik nooit gezegt, maar wat een lekker lijf heeft Tom (zip). Ik wil ook eens met ze mee, haha.

    Joselyne schreef:
    OMG dat 1e filmpje, Bill zijn zwembroek op de eerste paar foto's O_O
    Nee juist niet, die laatste zijn pas erg, met die gele zwembroek o.o'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hmm ik vind dat zoiets een privé-zaak is voor hun. Ik zou het ook niet fijn vinden als mensen mij gingen stalken en foto's maken als ik eventjes op vakantie ga.
    Ik ga dus niet naar de foto's kijken ^^'


    Life is hard and then we die