• Een vriendin/nicht van mij heeft al 2,5 jaar problemen(echte shit, geen kleine pieterige dingetjes) met een jongen. En al 2,5 jaar zeg ik tegen haar dat ze hem moet bannen uit haar leven. Al die tijd zegt ze dat ze dat doet, maar telkens naar een week laat ze hem terug in haar leven. Iedere keer breekt hij haar weer opnieuw. (al die tijd ging het over vriendschap) Ik ben er iedere keer geweest om haar op te vangen en uit dat dal te trekken. Zij heeft nooit zoiets voor mij gedaan. En nu is ze een soort van samen met die jongen. Dus als het misgaat (en die kans is groot) ga ik er niet zijn om haar op te vangen en te steunen. Beter gezegt ik laat haar in die put zitten. Klinkt hard, ik weet het. Ik heb het tegen haar gezegt, en nu heeft ze het lef om te zeggen dat ik een slechte vriendin ben. Nou, stik erin samen met die *** jongen van haar.

    Ik ben toch geen slechte vriendin?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 20:47 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zeker niet.
    Ik vind haar, zo te horen, een slechte vriendin.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee hoor! Je hebt goed gehandeld.
    Je vriendin weet nu dat ze gewaarschuwd is & als ze tegen je zegt dat je een slechte vriendin bent, is ze zelf gewoon een slechte vriendin.


    Never run out of reasons to smile...

    nee je bent geen slechte vriendin Ö
    zij eerder omdat ze jou niet heeft geholpen en ook nog dat ze zegt dat jij een slechte vriendin bent terwijl jij degene bent die haar heeft geholpen =S


    T O K I O H O T E L < 3

    Helemaal niet.
    Jij bent er altijd voor haar geweest, maar zij wilde niet naar jou luisteren. Zij maakt hier nu dus de fouten.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ze komt er zelf wel achter. n_n


    blame the bully.

    helemaal niet!! <3


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Thingies schreef:
    Helemaal niet.
    Jij bent er altijd voor haar geweest, maar zij wilde niet naar jou luisteren. Zij maakt hier nu dus de fouten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dealer schreef:
    Zeker niet.
    Ik vind haar, zo te horen, een slechte vriendin.

    Sentiment schreef:
    Een vriendin/nicht van mij heeft al 2,5 jaar problemen(echte shit, geen kleine pieterige dingetjes) met een jongen. En al 2,5 jaar zeg ik tegen haar dat ze hem moet bannen uit haar leven. Al die tijd zegt ze dat ze dat doet, maar telkens naar een week laat ze hem terug in haar leven. Iedere keer breekt hij haar weer opnieuw. (al die tijd ging het over vriendschap) Ik ben er iedere keer geweest om haar op te vangen en uit dat dal te trekken. Zij heeft nooit zoiets voor mij gedaan. En nu is ze een soort van samen met die jongen. Dus als het misgaat (en die kans is groot) ga ik er niet zijn om haar op te vangen en te steunen. Beter gezegt ik laat haar in die put zitten. Klinkt hard, ik weet het. Ik heb het tegen haar gezegt, en nu heeft ze het lef om te zeggen dat ik een slechte vriendin ben. Nou, stik erin samen met die *** jongen van haar.

    Ik ben toch geen slechte vriendin?


    Helemaal niet juist. Ik maak dit nu ook mee met bijna hetzelfde verhaal. Ik heb het ook zovaak gezegd maar ze bleef doorgaan. Nu gaat het nog steeds zo door. Ik geef je 1tip; laat haar niet stikken! het is heel moeilijk, maar later gaat ze weten dat ze fout zit en dan gaat ze spijt hebben. Dàn weet ze pas dat je een echte goeie vriendin bent geweest.


    So far away..

    Nee echt niet! Jou vriendin eigenlijk wel :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je bent inderdaad geen slechte vriendin. Die 'vriendin' van jou zit in een waan. Jij blijft realistisch, maar zij leeft in een toverwereldje. Heel goed dat je dit doet. Ze komt er nog wel achter.


    Life is hard and then we die

    Dealer schreef:
    Zeker niet.
    Ik vind haar, zo te horen, een slechte vriendin.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    tuurlyk niet O_O


    The magic will never end.

    Zo zie je maar weer dat liefde blind maakt, en jij hebt er alles aan gedaan wat je kon doen. En ik vind dat jij het nu goed aangepakt hebt, ze leert van die ervaring die ze straks krijgt weer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je bent totaal geen slechte vriendin,
    wacht maar tot dat meisje weer eens in de put zit, dan zal ze wel met hangende pootjes terugkomen.


    None but ourselves can free our minds.