• Gisteren hadden ik en mijn pa het ervoor dat Bill zo dun is. Toen zijn mijn pa zo van miss is hij wel aan de drugs want Robiie Williams was ook zo dun dat ze dachten dat hij anorexia had maar die was aan de drugs. David Bowie Het zelfde. Sting van de Police ook. Maar ik denk echt niet dat die jongen aan de drugs is!! mijn pa zo van je wil het niet geloven omdat je te erg obsessed door hem bent. ik ben best wel in de war daardoor. Denken jullie dat het kan??

    Neen, ik denk dat hij gewoon anorexia heeft. Punt gedaan. En neen, hij is niet mager omdat het 'in zijn aard zit', hij heeft wel degelijk anorexia naar mijn weten. Maar ach, het zou kunnen wat je pa zegt al schat ik die kansen klein.

    Het zou best kunnen dat het zo is, alleen lijkt het me wel onwaarschijnlijk. Misschien is hij ook wel altijd al zo dun geweest, ik heb dat zelf ook en ik heb ook altijd het gezeik dat ik annorexia heb.
    Dus het hoeft echt niet persee drugs of annorexia te zijn.


    Fallen angels never die..

    Ik denk niet écht dat ie aan de drugs zit, en ook nog dattie écht ano heeft. Naar mijn mening heeft ie gewoon een té ongezonde leefstijl -stress, dat eraf roken, niet genoeg / regelmatig eten, te weinig eten, like that-. Maar ano? Neuh, ik denk van niet.

    Alles is mogelijk. =']


    I hope you die :3

    Nee,Bill is niet aan de drugs.
    Hij is al van nature mager.
    En je moet zeker niet onderschatten wat dat is om veel dagen tot bijna 2uur op een podium te staan rondlopen/springen en weet ik veel wat.


    I need you like a heart needs a beat

    UNCOMMON schreef:
    Ik denk niet écht dat ie aan de drugs zit, en ook nog dattie écht ano heeft. Naar mijn mening heeft ie gewoon een té ongezonde leefstijl -stress, dat eraf roken, niet genoeg / regelmatig eten, te weinig eten, like that-. Maar ano? Neuh, ik denk van niet.

    Ik denk niet dat hij aan de drugs zit
    maar ik weet niet of hij inderdaag anorexia heeft ja of nee- hij is ind. heel dun.. maar toch..


    we were always meant to say goodbye.

    Ik weet niet of hij anorexia heeft, maar ik denk van niet. Als je foto's van op de Malediven ziet, zie je dat hij mager is, that's it. Maar mensen met ano zien er nog anders uit, meer inééngevallen zegmaar.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Ik weet niet of hij anorexia heeft, maar ik denk van niet. Als je foto's van op de Malediven ziet, zie je dat hij mager is, that's it. Maar mensen met ano zien er nog anders uit, meer inééngevallen zegmaar.


    Dat dacht ik ook.

    pfft als bill ano heeft dan heb ik dat zeker

    daar bedoel ik niets mee maar ik eet gewoon van nature niet veel

    maarja alles is mogelijk hea


    Change, the only good thing in this world.

    Ik denk niet dat Bill van zichzelf al dun is. Want ik heb foto's gezien, waarin zijn gezicht veel voller is. Ik denk dat hij gewoon een heel ongezonden leefstijl heeft.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik denk niet dat hij anorexia heeft. Hij is wel dun, maar niet zo dun dat je zijn ribben kan tellen oid. Ik denk dat het gewoon komt door stress en een ongezonde levensstijl.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Om eerlijk te zijn denk ik écht niet dat hij aan de drugs is, komaan zeg..
    Als je de foto's van de Maladieven ziet, zie je toch dat Tom trouwens even mager is?! Hij is wel meer gespierd, daardoor valt het mss minder op.
    Ze zijn uit zichzelf al alles behalve dik, en als je dan hun over drukke leven bekijkt, is daar toch niet van te verschieten??
    En als hij anorexia zou hebben, no way dat hij dan zo'n reeks concerten aan zou kunnen, hij zou gwn ter plekke neervallen van oververmoeidheid... Ik heb iemand(een jongen) met anorexia gekend, en die zag er véél slechter uit, en daar zat geen greintje fut in.
    Ik denk dat de media en iedereen eigenlijk het gewoon zou moeten laten rusten...


    And the wheels just keep on spinnin'

    UNCOMMON schreef:
    Ik denk niet écht dat ie aan de drugs zit, en ook nog dattie écht ano heeft. Naar mijn mening heeft ie gewoon een té ongezonde leefstijl -stress, dat eraf roken, niet genoeg / regelmatig eten, te weinig eten, like that-. Maar ano? Neuh, ik denk van niet.

    volgens mij komt het van de stress