• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    bill kaulitz
    is ziet er echt niet uit als een vrouw hj heeft wel de trekjes maar ; hij lijkt niet op een vrouw omdat . ze gezichtsvorm er uit ziet als een man


    descendanst of the rose

    Misschien komt het omdat ik voor ik naar een foto van hem keek van me vriendin hoorde dat het een jongen was, waardoor ik niet 1,2,3 dacht dat het een vrouw zou zijn. Maar geef toe, ik had het wel gedacht als ze het me niet zou vertellen. Nu heeft ze een foto van hem een net nieuwe hangen in haar kamer en daarop vind ik dat hij er totaal mannelijk uitziet. (doeg)


    They call me dr. phil

    Eens, hij heeft gewoon z'n eigen style (:


    Bill Kaulitz (LL)

    Ik ben fan maar toch, soms ben ik het hier niet mee eens.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 16:35 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nee, van nature niet. (:


    dress me, i'm your mannequin.

    NeoVisualizm schreef:
    ik ben die discussie eigenlijk kotsbeu.
    ik bedoel, we weten allemaal dat hij een jongen is. punt.
    Het is niet dat het een jongen is dat hij er niet kan uit zien als een meisje. (;


    Only losers can act the way you do

    Als ik hem zie denk ik niet; "Damn, is dat nou een meisje of een jongen?" (als ik niet wist wie hij was :p) maar hij heeft wel vrouwelijke trekken ^^


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    eens


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')



    Ik ben van dezelfde mening,
    maar vind het persoonlijk ook goed dat hij een eigen stijl ontwikkeld,


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Abynate schreef:
    Hij ziet er uit als een meisje, maar ergens is dat het 'speciale' aan hem ...
    Je moet je inbeelden als Bill niet 'Bill' was, dan zou het plaatje niet kloppen ...
    Ik bekijk het altijd zo:
    Hij is anders,
    hij kan zingen,
    hij heeft dat mja, dat meeslepende dingetje in zich, etc...
    Moest hij één van die dingen nie bezitten, dan zou niemand van hem af weten ... Geldt ook voor de andere gasten x)
    Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij altijd even modebewust is ^^


    Ben ik volledig mee eens (ook van dat niet altyd even modebewust zijn x] )
    En hoewel ik geen TH-fan (meer) ben, vind ik hem nog 'cava'. Zonder mensen die anders zijn dan de normen, zou alles maar saai zijn, denk ik.
    Het spijtige eraan is dat niet iedereen 'buiten de normen' kan accepteren - maar dat is dan weer een andere discussie.

    ik verkoop tokio hotel spullen op marktplaats.
    http://verkopers.marktplaats.nl/8155302

    euh nu gaak wss veel commentaar krijgen ma houd ze voor u zelf, tis gwn mijn mening, Aight ?
    kvind hem een janet met slechte muziek, en jha hij ziet er idd uit als een meisje, erger een vriend van mij heeft zich erop afgetrokken omdat hij dacht dat het een meisje was, best grappig want nu kan ik die gast uitlachen voor de rest vn zijn leven maar komaan. ik als goth draag ook make up en nagellak en dergelijke maar kzien der nie ZO uit ! xs
    ook qua muziek vindk alles slecht

    Wss veel van jullie niet mee akkoort maar het is en blijft een vrij land en iedereen heeft recht op een eigen mening,
    accepteer dat maar,
    en anders stuurde maar een PB om me te overtuigen, tga je nie lukken ;)
    cheers

    tomdrugs schreef:
    Nou, het ligt eraan. Soms heeft hij echt iets aan waarvan je denkt; god o god. Maar dat is toch lang neit altijd. En qua gezicht en lichaam enzo, dat ligt er ook weer aan :')
    Als hij lippenstift en lipgloss opheeft dan: ja, hij ziet er uit als een meisje.


    Helemaal mee eens.

    hij heeft niet alleen vrouwelijke trekjes? hij lijkt er gewoon op, daar kan je niet omheen :')