• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hij is niet mannelijk ofzo, maar ook niet echt een vrouw.
    Zijn kledingstijl is af en toe wel vrouwelijk, en ook hoe hij zn tassie vast houdt.

    Ik dacht eigelijk gelijk dat hij een vrouw was. Haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hij heeft wel iets vrouwelijks over zich.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')


    Dat is echt waar.. :X


    Simple, but effective.

    zo gewoon, en met een 'normaal' kapsel niet, nee
    maar met make-up en zo'n rare haardos wel

    ik vind hem wel op een meisje lijken maar dat is mijn mening.


    As we sail thru life, don't avoid rough waters, sail on because calm waters won't make a skillful sailor

    ach gezeik
    fan of niet,

    hij heeft gewoon fijne gelaatstrekken,
    wat nogal aan de vrouwelijke kant is.

    who cares?
    ik vind het sexy.

    BK schreef:
    Hij heefd vrouwlijke treksjes, en door zijn lange haar vroeger en zijn makeup leek het wel eens of hij een meisje is. Maar dat vind ik juist leuk aan hem, het maakt hem 'Bill'! En ik vind hem trouwens nu met zijn haar achterover helemaal niet meer op een meisje lijken, ze zien zijn kaaklijn nu goed en de vorm van zijn gezicht, echt mannelijk :9~


    Neon naui jeonbuya.

    Hij was sexy, en dat issie nogsteeds.
    Of hij nou op een meisje lijkt of niet (:

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=157505 Ziet DIT eruit als een meisje?...Dacht het niexD


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    als ik erlijk ben wel met dat haar en makeup.


    blond,blauw ogen, 1.68

    Hij heeft vrouwelijke trekjes maar ik vind niet dat hij op een meisje lijkt.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 21:19 ]


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Soms wel, ja.

    ligt er net aan hoe hij zijn haar en make-up heeft. zoals hij het vroeger had, zijn manen(:9~) was wel mooi, maar als hij er niets aan had gedaan, zag hij er echt uit als een meisje. En toen ik nog geen fan was, vroeg ik aan een vriendin die wel fan was, wie is dat meisje. Dus ik kan me er goed inleven dat het zo lijkt, maar ik vind zijn hanekam nu echt geweldig en mannelijk!

    Hmm, ik vind m wel een beetje verwijft:X


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.