• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat het belangrijk moet zijn, allebei. Anders had ik allang in een crappy discotheek gezoend.


    We can only learn to love by loving.

    Zoenen vind ik nu nog niet zo erg maar mijn maagdelijkheid vind ik wel belangrijk. En het kan mij niet schelen wat anderen daarvan denken, ik doe het pas als ik er klaar voor ben en als het mijn vriendje niet bevalt kan hij naar de hel lopen. Maar het is nu niet zo dat ik tot na het huwelijk ga wachten fzo wnt ik ga toch nooit trouwen maar ik ga niet met elke jongen dat me aanstaat in de koffer duiken.

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 17:10 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Sway schreef:
    Voor mij is het wel belangrijk ja, en aan de eerste beste jongen zal ik dat zeker niet geven.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ha, maagdelijkheid heeft echt geen betekenis meer voor me. Aangezien ik geen maagdelijkheid meer bezit XD Zoenen vind ik eerlijk gezegd niet net zo belangrijk als seks. Seks doe ik alleen met jongens met wie ik een relatie heb, en die ik echt vertrouw. Zoenen doe ik (als ik single ben he) sneller.


    Life is hard and then we die

    Sway schreef:
    Voor mij is het wel belangrijk ja, en aan de eerste beste jongen zal ik dat zeker niet geven.


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Prevail schreef:
    Ik vind dat het belangrijk moet zijn, allebei. Anders had ik allang in een crappy discotheek gezoend.


    Ja, vind ik ook. ;o
    Dat het allebei belangrijk moet zijn.


    Smiling but close to tears.

    Het komt wanneer het komt, ik maak me er geen zorgen om.


    -

    Scrubs schreef:
    (...)

    Ja, vind ik ook. ;o
    Dat het allebei belangrijk moet zijn.
    waarom zijn wij het altijd met elkaar eens Samira?


    We can only learn to love by loving.

    Bij zoenen is het gewoon zo van, als het komt dan komt het, en bij seks is het echt met iemand vertrouwen.


    SLOAN.

    Prevail schreef:
    (...)
    waarom zijn wij het altijd met elkaar eens Samira?


    Omdat wij hetzelfde denken?(krul)
    haha nee ik weet niet. ;x


    Smiling but close to tears.

    Ontmaagden is voor mij niet hetzelfde als ontgroend worden, het heeft een héél andere betekenis.
    Ik vind mezelf nu nog veel te jong, zelfs al heb ik nu al 7 maanden een vriendje.
    Ik zou pas seks hebben, wanneer ik er zeker van ben, dat ik dat al wil hebben en wanneer ik zeker ben dat ik van hem hou, en hij van mij.
    Want ontmaagd worden, nou, dat herinner je je volgens mij altijd nog, dus dan moet je daar eerst goed over nadenken.

    Ik zou alleen geslachtsgemeenschap hebben met iemand waarvan ik heel van hou en mee verder wil. En dát na mijn... 20e ongeveer. -Niet gelijk wanneer ik 20 ben, kan ook nog met 27 etc-


    I live for the applause, you will die for it.

    Whipple schreef:
    ik weet niet,
    ik denk dat het bij mij gewoon gebeurt, wanneer het gebeurt ;3 -maar dan wel met een jongen die ik wel vertrouw enzo ;3-
    snap se?


    .


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Ik vind het allebei iets bijzonders, maar ik vind wel dat ontmaagd worden echt fijn moet zijn en je je daar prettig bij moet voelen. Of je wil of niet, het is gewoon iets waar mensen altijd over praten op feestjes enzo; 'Hoe was jouw eerste keer?' is gewoon zo'n makkelijke vraag die je sowieso nog heel vaak gaat horen.
    Wat ik wel typisch vind is dat mensen steeds minder waarde lijken te hechten aan de 'heiligheid' van je eerste zoen naarmate ze ouder worden. Ik heb mijn eerste zoen gehad van mijn vriendje toen ik 14 was. Het grootste deel van mijn vriendinnen was 15/16 en van hen was het gewoon een 'feestzoen' in de discotheek. Ik hoop voor hen dat het niet ook zo gaat op het gebied van seks.
    Met mijn vriendje wacht ik er in ieder geval nog mee tot ik zeker weet dat ik het wil en me er prettig bij voel :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Sway schreef:
    Voor mij is het wel belangrijk ja, en aan de eerste beste jongen zal ik dat zeker niet geven.


    And now we're counting down to Phase Zero.