• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sway schreef:
    Voor mij is het wel belangrijk ja, en aan de eerste beste jongen zal ik dat zeker niet geven.


    Tanya is de beste.

    NYC schreef:
    Hm, nee in mijn cultuur niet. Maar voor mezelf wel. Ik wil het niet zomaar weggeven maar ik wil dat ik van die persoon houd en hij van mij.

    Het lijkt me veelste pijnlijk. x'D


    I've got your back like a bra strap.

    Nja,, je maagdelijkheid is belangrijk dat was by my ook zo,, maar het was helemaal niet hetzelfde als zoenen,, ik vind ook dat je lang genoeg (zeg maar een half jaaar fzo) mt je vriend moet samen zijn eer je eraan begint,, en natuurlijk wnr je er klaar voor bent (ook al is dat pas op je 30ste fzo xP) het is gwn belangrijk dat je eerste ervaring geweldig is,, want het is die erva,ring die je eeuwig byblyft =D

    ehh, dat maakt mij niet uit,
    ik hecht er geen waarde aan :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    Maagdelijkheid is voor mij niet heilig, maar het is wel totaal anders dan zoenen en ik zou niet zomaar met elk random persoon de koffer in willen duiken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    NYC schreef:
    Hm, nee in mijn cultuur niet. Maar voor mezelf wel. Ik wil het niet zomaar weggeven maar ik wil dat ik van die persoon houd en hij van mij.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Silvester schreef:
    Voordat ik met iemand het bed in duik, wil ik er zeker goed over nadenken etc. Ik vind ontmaagd worden zeker niet hetzelfde als ontgroenen, maar mijn maagdelijkheid is ook weer niet zo belangrijk dat ik perse wil wachten tot na het huwelijk.


    Amen =)

    Maagdelijkheid is voor mij niet heilig, maar wel iets wat belangrijk is. Voordat ik ontmaagd werd, had ik er ook wel lang over na gedacht of ik zeker wist. En ontgroenen is dan toch wel zo iets anders.


    Your make-up is terrible

    Ik ben nu 17, nog maagd.

    Ik vind het wel belangrijk. Om pas seks te hebben met iemand die je helemaal vertrouwt en van wie je echt houdt. Zoals vorige reacties, je kan je eerste keer nooit overdoen en ik zou 't sowieso bar klote vinden als hij 'm peert nadat 'ie mij genaaid heeft =']


    Blup! 8D

    Whipple schreef:
    ik weet niet,
    ik denk dat het bij mij gewoon gebeurt, wanneer het gebeurt ;3 -maar dan wel met een jongen die ik wel vertrouw enzo ;3-
    snap se?


    I'm a little bit lost without you <3

    Ik vind het wel belangrijk, mijn maagdelijkheid.
    Ik wil het niet zomaar 'weggeven' aan een of andere jongen die ik daarna nooit meer zie, bijvoorbeeld.


    Never run out of reasons to smile...

    Silvester schreef:
    Voordat ik met iemand het bed in duik, wil ik er zeker goed over nadenken etc. Ik vind ontmaagd worden zeker niet hetzelfde als ontgroenen, maar mijn maagdelijkheid is ook weer niet zo belangrijk dat ik perse wil wachten tot na het huwelijk.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nee, niet heilig. wel vind ik dat je respect moet hebben voor je lichaam, en echt pas met iemand naar bed gaan als je van iemand houd. Dat vind ik ervan..


    ars moriendi

    Nee, ik hecht er niet echt veel waarde aan.

    Ik vind dat leeftijd niet zo'n hele grote rol speelt wat seks of [zeker niet bij] zoenen betreft. Je doet het wanneer je er klaar voor bent, en dat is bij elk persoon anders. Ik vind dat als je jong ontmaagd bent, je niet per definitie meteen een slet bent.
    Stel, je doet het voor het eerst op je 13/14e, en op je 17e of zo heb je het nog steeds niet met een ander gedaan als de persoon door wie je ontmaagd bent. Dan ben je toch geen slet?
    Ik vind dat de mensen die dat zeggen gewoon de betekenis van slet niet kennen.

    Ik vind dat je bij trouwen heel erg goed na moet denken, je hecht je immers wel aan iemand voor je hele leven lang. Precies zoals dat met een kind nemen is. Dat zijn belangrijke besluiten waar je echt even de tijd voor moet nemen.
    Maar seks?
    Dat doe je gewoon even, maar om nou te zeggen dat het zó erg/belangrijk is?

    Het is misschien wel -zoals jullie hier zeggen- iets dat je je hele leven lang bijblijft, waardoor het dus sowieso wel speciaal moet zijn. Maar als je na je eerste keer een andere beurt krijgt, die nog veeel specialer voelt, dan denk je daar toch meer aan?
    Als de eerste keer niet goed genoeg was, dan komt die vanzelf later nog wel.
    -Mijn mening.
    (:

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 14:22 ]


    Scream for mercy!