• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoenen vind ik minder belangrijk dan je maagdelijkheid. Alhoewel ik ook nooit zomaar met iemand zou zoenen voor het plezier, alleen maar met een vriend/lief (even voor de duidelijkheid). Een mijn maagdelijkheid betekende veel voor me vroeger, maar sinds ik een vriend heb veel minder. Ik denk er niet meer echt over na wanneer ik seks wil hebben of ofdat ik mijn maagdelijkheid wil behouden. Als het moment daar is, dan is het daar, ik ben op een punt gekomen dat ik er klaar voor ben en ik ga het niet laten voor mijn maagdelijkheid als het moment zich voordoet. We hebben volgens mij een goede band, en een stevige, vaste relatie, dus hij is zeker de goede persoon voor me. Aan hem wil ik mijn maagdelijkheid geven, dus nu denk ik er minder over na. Omdat ik weet wat ik wil en waar ik sta.

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 18:32 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Psychic schreef:
    Ik moet er niet aan denken om seks te hebben met een jongen op deze leeftijd. Ik ben nog niet eens geïnteresseert in jongens.
    Same here. Als iemand vraagt: 'Heb jij geen vriendje dan?' Dan heb ik zoiets van: dat hoeft helemaal niet van mij. Sommige mensen zijn daar echt vet wanhopig in.. Ik heb jongens liever als gewoon goede vrienden. :3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    NYC schreef:
    Hm, nee in mijn cultuur niet. Maar voor mezelf wel. Ik wil het niet zomaar weggeven maar ik wil dat ik van die persoon houd en hij van mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het enige wat mij interesseert is dat ik het met een jongen die ik vertrouw en van hou, en hij hetzelfde voor mij voelt.
    Mijn leeftijd vind ik dan niet zo belangrijk, het is gewoon tijd als het tijd is, zeg maar. Als ik 15 ben of een 40 year old virgin. Maar je snapt wel wat ik bedoel. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maagdelijkheid betekende vroeger best veel voor me, had niet van mezelf verwacht dat ik die zo jong al zou verliezen. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga er voorzichtig mee om, ik wil er namelijk geen spijt van krijgen. :'D


    blame the bully.

    Ik vind dat iets speciaal. Ik hoor vaak in mijn omgeving van 'Ooo, en die heeft sex gehad met die.' en ook van 'das een hoer, die neukt met iedereen.' en dan gaat het meestal over mensen van 14/15 jaar. Hoe kan dat dan veel betekenen?

    Ik zit ook in een klas waar 3/4 al ontmaagd is, dan is er wel veel druk. Maar mij maakt dat niets uit. Voor mij moet het speciaal zijn. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 20:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben nu 20... mijn eerste keer was op mijn...ff denken... 17e ofzo... toen stapelverliefd op de jongen en was alles leuk en aardig, en nu heb ik zoiets van, t was toch niet de meest ideale persoon en aan de andere kant, boeiend, je zal het je wel blijven herinneren maar het is niet zo ontzettend belangrijk


    zolang het maar met iemand is die je kan vertrouwen en je hebt het fijn met diegene maakt het ook niet echt uit hoe oud je bent... als je maar geen tienermoeder word!!!:P

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 18:55 ]

    Al wacht ik tot mijn 25 met seks, ik wil mijn maagdelijkheid niet aan zomaar iemand geven. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Nee, daar hecht ik geen belang aan..


    Your Butt is Mine!

    Bij mij gaat het erom dat ik het voor de eerste keer kan doen met iemand van wie ik echt hou. Maar ik hou me er niet zo bezig mee eigenlijk, het komt als het komt en ikben niet zo'n kind dat zich daar druk om loopt te maken op welke leeftijd ik dat doe. Als ik met mijn 20ste nog maagd ben, nou dan betekent het dat ik gwn nog niet een leuke vriend heb gehad.


    "Let them eat cake!"

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 11:45 ]

    NYC schreef:
    Hm, nee in mijn cultuur niet. Maar voor mezelf wel. Ik wil het niet zomaar weggeven maar ik wil dat ik van die persoon houd en hij van mij.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind zoenen en seks allebei kostbaar.
    Seks natuurlijk nog meer als zoenen, maar het is beiden belangrijk dat ik het deel met iemand die ik graag zie.


    You are the poetry Shakespeare was missing.