• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Whipple schreef:
    ik weet niet,
    ik denk dat het bij mij gewoon gebeurt, wanneer het gebeurt ;3 -maar dan wel met een jongen die ik wel vertrouw enzo ;3-
    snap se?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zoenen vind ik niet belangrijk, maar seks wel. Maar hoe dat met seks loopt zie ik dan wel. Het zal in ieder geval met iemand zijn van wie ik hou, en niet zo'n one-night stand ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ik mijn vriendinnen hoor praten over vriendjes en zoenen dan denk ik van, jongens kan 'ie effe? De meeste hebben al seks gehad, terwijl ze nog niet eens 14 zijn. Dan denk je toch van, jeez, hoe kan zoiets nou leuk zijn? Ik heb wel al vriendjes gehad, en ja ik heb gezoend maar niet met tong, dat gebeurt nog wel. Om van seks maar te zwijgen. Nu ga niet denken dat ik seks not done vind, want dat is niet zo. Dan heb ik het wel over seks met een betekenis, en niet zo maar even neuken omdat je vriendje het wil.
    Zo.

    Ik vind het überbelangrijk dat je ontmaagd wordt door de juiste...

    dus ik bewaar het voor m'n huwelijksnacht.

    [nogal old-fashion, i know]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Zoenen vind ik minder belangrijk. Sex daarentegen vind ik zeer belangrijk. Ik zou het zeker niet zomaar met eender wie doen. Ik denk er sterk aan om te wachten tot wanneer ik getrouwd ben, maar aangezien je niet onmiddellijk trouwt, maar eerder geaccepteerd wordt dat je een aantal jaar samenwoont met je partner, denk ik niet dat ik ga wachten tot ik getrouwd ben. Ik wil er ook absoluut mee wachten tot ik ouder dan 18 ben.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Goh, ik vind dat hele gedoe eigenlijk vrij overschat.
    Iedereen doet alsof je er direct spijt van hebt als je het op je 15e al hebt gedaan, maar eigenlijk is dat dikke bullshit. Als je er klaar voor bent en je ziet de jongen graag en je vertrouwt hem, why not?
    Voor mij was het gewoon belangrijk dat mijn eerste keer met de jongen was waar ik van hield, mijn maagdelijkheid zelf maakte me eigenlijk weinig uit. Eerst dacht ik ook wel van 'Ik wil minstens 16 zijn', maar het moment en de jongens waren toen gewoon zo perfect (ik was al bijna 16), ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Hoewel ik wel vind dat meisjes van 13, 14 nog geen seks moeten hebben, omdat ik niet geloof dat zij er echt al een betekenis aan kunnen geven.

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 21:37 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    maare Sammie, hoe denk je er zelf over dan?

    ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    De eerste zoen, en de eerst keer seks moet je pas doen als je er klaar voor bent.
    Ik zou het alleen doen als ik van diegene houd, en ik ervan overtuigd ben dat hij van mij houdt.
    Maarja, ik hecht weinig waarde aan mijn maagdelijkheid, aangezien ik die niet meer heb :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik vind het wel belangrijk
    Maar alleen met je vriend en niet somaar met een losse scharrel het bed in duiken
    nee dat vind ik ook not done


    I solemny swear i am up to no good

    Ik wacht gewoon op de juiste persoon..
    Zelf zou ik er niet aan willen denken om nu al seks te hebben met iemand. Of het is als ik echt van die persoon hou (en omgekeerd) en het goed aan voelt D:
    Maar wachten tot na het huwelijk -ofzo- Nee dat dan ook weer niet!

    Psychic schreef:
    Ik moet er niet aan denken om seks te hebben met een jongen op deze leeftijd. Ik ben nog niet eens geïnteresseert in jongens.


    Hope goes lost but never dies.

    NYC schreef:
    Hm, nee in mijn cultuur niet. Maar voor mezelf wel. Ik wil het niet zomaar weggeven maar ik wil dat ik van die persoon houd en hij van mij.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik hebmijn maagdelijkheid een half jaar geleden verloren en ik heb er totaal geen spijt van. Die jongen is echt alles voor me en het was een aanvulling op onze relatie eigenlijk. (: het is voor mij niet zo belangrijk dat ik wil wachten tot ik 18 ben ofzo. Het voelde als het moment en ik ben dan niet zo'n muts die het uit gaat stellen. Het voelde goed en heb geen spijt. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sway schreef:
    Voor mij is het wel belangrijk ja, en aan de eerste beste jongen zal ik dat zeker niet geven.


    Let's do this poo