• Dit is gewoon om te zien welk liedje dat je echt NIET mooi vind!! het slechtste wat je ooit hebt gehoort!
    Bij mij is dat bv: bob sinclair met love generation.

    gewoon elk liedje van th

    al die prut waar me jongste zusjes naar luisteren kinderen voor kinderen, eurokids,kus,chipz,k3 dat soort "muziek" en verder haat ik alle muziek wat uit vollendam komt ben blij dat Jan Smit voorlopig ze bek dicht houd beter stopt ie er helemaal mee!
    en de nr's van Frans bauer vind ik ook afschuwelijk volgens mij zit er bij die kerel een steekje los wel es gezien hoe ie lacht?

    Ik kan rihanna op 1 of andere manier niet af XD ik vind umberella echt slecht maar de cover van vanilla sky is echt goed



    die is super vetr!!! :D:D:D dat is dan ook meer mijn stijl XD maar Rihanna op zich is wel goed ik vin shut Up And drive, Please don't Stop the Music geod maar cry vin ik echt helemaal heilig _O_ echt zoooooooooooooo mooi!!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Die nieuwe van Britney Spears ( gimme more ofzoiets ) vind ik ook zo'n zeiklied maar The Opposites met Me Nikes die vind ik echt vet. Meteen toen ik hem zag op TMF al en meteen voor gezorgd dat hij in me PC stond ( en ook op me telefoon natuurlijk xD )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    oja, en wat d8 je van: Ik ben dom,lomp en famous (van Partysquad ofso) egt zo erg

    Die is niet van The Partysquad :).

    Die is van The opposites en Willy Wartaal :P ( van De Jeugd Van Tegenwoordig )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    en dio dan?? :P als je het toch beter wil weten moet je wel iedereen noemen :P het is dus van The Opposites ft. Dio & Willy Wartaal... nu vergeet ik toch niemand?? (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    alles van Britney Spears *niet geloven dat ik daar ooit fan van was*:S Maud met "om dat je bij me blijft "wat een zeiknummer en alle andere nederlandstalig zangers en zangeresen

    ow en wat dacht je van Maaike met Don't Look for me? *kotskots* mijn god, ik von haar best goed tijdens SYWAP (de keren dat ik het zag XD) (ik von Tessa eik toch beter ^^) maar dit valt me STERK van haar tegen! ><


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    en dio dan?? :P als je het toch beter wil weten moet je wel iedereen noemen :P het is dus van The Opposites ft. Dio & Willy Wartaal... nu vergeet ik toch niemand?? (A)

    Ach ja shit man helemaal vergeten dat Dio er ook nog bij zit :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    eeeehhh ( k weet r wel een) maar k weet de naam van die gene nie maar wel het nmr en die heet: crazy oooohhh vre-ze0lijk nummer I make my crazyyy ofzooo :D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    fergie-big girls dont cry
    rihanna-shut up and drive
    alicia keys-one((ofzoo iig die nieuwe)

    xx

    eeeehhh ( k weet r wel een) maar k weet de naam van die gene nie maar wel het nmr en die heet: crazy oooohhh vre-ze0lijk nummer I make my crazyyy ofzooo :D

    is al genoemd, maar wss bedoel je die van Gnarles Barkly... of niet?? (A)
    alicia keys-one((ofzoo iig die nieuwe)

    hij heet no one, en ik vin m eik wel mooi ^^ maar dan wel voor zo nu en dan en niet constant, dan zou ik er gek van worden ><


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Alles Van Tokio Hotel


    &#1148; MROAR.

    hoeveel liedjes heb je gehoord?? (A) en trouwes, wij zitten hier ook niet te zeiken tgen jou over MCR, dus wil je dat ook niet tegen ons doen ajb?? (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    hoeveel liedjes heb je gehoord?? (A) en trouwes, wij zitten hier ook niet te zeiken tgen jou over MCR, dus wil je dat ook niet tegen ons doen ajb?? (A)


    Wha, ik zeg alleen wat ik vind -.-'
    Stuk Of 3 Liedjes Gehoord :/[niemoeilijk er is niets anders meer op tv]

    en wie zegt dat die th fans nie zeiken over Mcr tegen mij?-.- moet het iederedag al aanhoren , gezeik enzo ;X k'mag nieeens mn eigen mening hier zeggen


    &#1148; MROAR.