• Dit is gewoon om te zien welk liedje dat je echt NIET mooi vind!! het slechtste wat je ooit hebt gehoort!
    Bij mij is dat bv: bob sinclair met love generation.

    mag wel, maar je hebt 3 liedjes van ze gehoord, noem die dan als je het gezeik vind, maar zeg niet meteen alles, dat vin ik ietsje te overdreven.... het was trouwes geen aanval tegen jou hoor, maar ik bedoel, ze kunnen bij jou thuis wel zeiken, maar wij doen dat hier niet, en als dat wel gebeurd wordt ik ook pissig hoor ^^ ik heb niks tegen jou, en de rest hier ook niet, dus is het fijner als jij ook niks tegen ons hebt.. wij kunnen er ook niks aan doen dat die fans bij jou thuis grote zeikwijven (wars zijn het meisjes XD) zijn.. ;) (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    zijn gwn de belgishe Trxtjes , x']
    Zijn zo huppelkxtjes die nu ineens zeggen: OMG IK BEN KEII EEEMOOOO
    x'] ik haat zee, drm ben ik kortaf x']


    Ѽ MROAR.

    alle liekes vann amy winehouse zoo slecht en da wijf opzig al die kan nie zinge die liekes trekke op niks en dan nog is verslaaft aan den drank enz omg ze!

    snaaap ik! ik kan dat soort mensjes echt niet uitstaan. heel veel van dat soort 'fans' kennen niet eens alle liedjes, ze zijn al1 fan omda ze met de jongens naar bed willen... groupies dus.. '-_- vin ik zwak... maar goed, ieder band/artiest heeft wel van die zeikerds, die waar jij fan van bent wss ook ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik walg echt van paris hilton echt v r e s e l i j k
    ooh en jan smit enzo , ik hou niet van dat nedelandstalige gedoe -.-'

    uhu paris hilton staat in men top 3 van mense die ig haad :p

    snaaap ik! ik kan dat soort mensjes echt niet uitstaan. heel veel van dat soort 'fans' kennen niet eens alle liedjes, ze zijn al1 fan omda ze met de jongens naar bed willen... groupies dus.. '-_- vin ik zwak... maar goed, ieder band/artiest heeft wel van die zeikerds, die waar jij fan van bent wss ook ^^


    Nog geen klein beetje,
    Ik Ben Ook Fcking Fan Van Mcfly[ken je denkik niet zijn ook niet bekent in europa]
    en niemand hier kent en ze kakken die afÖ
    Ze hebben nognooit een lied gehoord,nog geen 1 vn die jongens gezien
    en ze kakken die uit :/
    Ze kunnen nie eens bandnaam uitspreken x']

    Zoals, ze wouwen mij pesten over mcr
    meisje zo : Maai Chemieekale Roowmansee[helemaal verkeert]
    ik die uitlachn eigelijk


    mja^^ >.<


    &#1148; MROAR.

    (ik ken McFly wel ^^ een vriendin van mij is fan van hun, en ze zijn best vet, ik heb al1 niet zoveel liedjes van ze gehoord... )
    dat verhaal ken ik '-_- een keer kwamen vrienden hier langs en ze hadden het over een andere band hoor je ineens iemand 'ja, hun zijn veel beter dan die idiote Parijs Hotel'
    ik kon dr op zich wel om lachen ^^ maar weet je wat het is: die mensen zoeken aandacht, ze vinden zichzelf totaal geweldig en jouwen andere mensen uit. hun leven bestaat uit niks anders... best zielig eik ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    (ik ken McFly wel ^^ een vriendin van mij is fan van hun, en ze zijn best vet, ik heb al1 niet zoveel liedjes van ze gehoord... )
    dat verhaal ken ik '-_- een keer kwamen vrienden hier langs en ze hadden het over een andere band hoor je ineens iemand 'ja, hun zijn veel beter dan die idiote Parijs Hotel'
    ik kon dr op zich wel om lachen ^^ maar weet je wat het is: die mensen zoeken aandacht, ze vinden zichzelf totaal geweldig en jouwen andere mensen uit. hun leven bestaat uit niks anders... best zielig eik ^^


    Ik wil ZOO hard naar mcfly x']
    Zo'n Lekkere jongens (a),
    jha da mens dat mcr niet kan uit spreken is fan van zac efron :/

    ik kei droog: Euiw Wrm noemen ze hem zac als hij nix heeft
    heel klas strijkk behalve dat meisjex']
    leekracht vond ook funny denk, ze lachte toch meeÖ

    ik dis altijd als de leerkracht erbijstaat :K
    ze zeggen dat ik humor heb x']Mhuahuaa(6)


    &#1148; MROAR.

    whahah lol!! XD helemaal gelijk! ik zie da gezicht van da wijf al helamaal voor me XD ow trouwes, zij is fan van TH EN van Zak Erger?? >< dat past niet ><


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    oja, wat d8en jullie van 'Babyface Bolton'? Ik vind egt alles bagger van HSM, op I don't dance na, die Corbin Blue, is het enige lkkrding in heel de film,

    En de NL-versie 'De stem van mijn hart' van Thomas Berge en Tessa, vooral die Tessa, die kan ik niet uitstaan~!!

    ZEG DIE NAAM NIET MEER!!!! >< *huivert* ik ben gewoon FAN van hem geweest :|:|:|:|:| echt ZOOO Stom!!! was maar een paar weken (gelukkig!!) het was echt een moment van zwakte! ik ben blij dat ik het licht heb gezien (Avril Lavigne en TH dus XD) dat ik toen nog niet doorhad dat hij een zeikend jankbaby was '-_-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    whahah lol!! XD helemaal gelijk! ik zie da gezicht van da wijf al helamaal voor me XD ow trouwes, zij is fan van TH EN van Zak Erger?? >< dat past niet ><


    nee, zijn 2 verschillende meisjes xD
    maar die met zac is nu gemindert met het belachelijk makn vn mijn muziek groepen omdatz weet dat ik erg ben met reageren :]


    &#1148; MROAR.

    oja, wat d8en jullie van 'Babyface Bolton'? Ik vind egt alles bagger van HSM, op I don't dance na, die Corbin Blue, is het enige lkkrding in heel de film,

    En de NL-versie 'De stem van mijn hart' van Thomas Berge en Tessa, vooral die Tessa, die kan ik niet uitstaan~!!


    Wie is Tessa en Thomas berge? XD


    &#1148; MROAR.

    Tessa--> ooit een x meegedaan met SOngfestival
    Thomas BErge--> een menzje die in 1 x een reputatie heeft opgebouwd...

    Hij kwam in Uden (waar ik woon) bij het techevent, en hij zong 'Angels' van Robbie Williams opzich wel goed, maar verder :S:S

    ja ik ben ZOOOO blij dat ik toen wegmoest ^^ mijn ouders waren er wel heengegaan... was het leuk trouwens?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!