• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    (...)

    Ja idd, bij mij ook.


    Maar gelukkig gelooft me moeder me Ook van dat ik een gave heb.Me nicht heeft precies hetzelfde gehad op mijn leeftijd.dus heeft ze er al een beetje verstand van.Ik ben Ook blij dat Mijn ouders me niet naar so een psygoloog hebben gestuurd.want dat jaar huilde ik elke dag en was ik super stil.ik heb het 4 maanden geheim gehouden voor mijn ouders over die geesten maar ik werd so bang dat k het niet meer voor me kon houden.Vaak genoeg is het so dat mijn licht inene aan staat terwijl ik het niet aan heb gedaan.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ja das echt zo flauw van al die mensen! Daarom vertel ik mijn dingen ook alleen hier!

    xx Renee

    (...)

    Ja idd, bij mij ook.
    idd. Lang leve Quizlet Forum HOERA HOERA HOERA x3


    Sweet dreams will come true.

    Ja das echt zo flauw van al die mensen! Daarom vertel ik mijn dingen ook alleen hier!

    xx Renee
    Ik ook aan m'n moeder & m'n vriendinnne waarvan ik zeker weet dat ik ze kan vertrouwen.


    Sweet dreams will come true.

    Ik heb een paar vriendinnen, die daar ook 1 geloven en zelf ook daar gebeurtenissen mee hebben gehad.

    (...)Weet niet ;O Heb best wel medelijde met hem als het een THhater is xD.


    Jah wel zielig ;D Er staat een schim voor mijn tv o_0 en daar is TH op --'

    (...)

    Jah wel zielig ;D Er staat een schim voor mijn tv o_0 en daar is TH op --'
    Dat is geen lieve schim. Schim, aan de kant anders kan ze geen TH kijken O.o


    Sweet dreams will come true.

    (...)Dat is geen lieve schim. Schim, aan de kant anders kan ze geen TH kijken O.o


    Ach deze is niet zo eng ;]

    Ja,ja ik weet ik heb veel verhalen xD
    maar deze is echt 1 van d engste die ik had.

    Ik had een stapelbed in mn kamer, tegenover de deur. En boven de deur zit een soort raampje maar dan wazig. En daar achter is ook d trap naar zolder. Dus als daar iemand naar beneden komt zie je dat. Een keertje was het nog heel erg vroeg, en werd ik wakker omdat mn vader ging douchen. [voorznwerk] En mn moeder sliep nog. Toen ging ik rechtop zitten in mijn bed, en zag je iemand op de zoldertrap staan. En 1 van mijn ouders kon het niet zijn! Het bleef daar echt zo staan, maar je zag alleen de omtrek en geen gezicht ofzo O_o'

    Ja,ja ik weet ik heb veel verhalen xD
    maar deze is echt 1 van d engste die ik had.

    Ik had een stapelbed in mn kamer, tegenover de deur. En boven de deur zit een soort raampje maar dan wazig. En daar achter is ook d trap naar zolder. Dus als daar iemand naar beneden komt zie je dat. Een keertje was het nog heel erg vroeg, en werd ik wakker omdat mn vader ging douchen. [voorznwerk] En mn moeder sliep nog. Toen ging ik rechtop zitten in mijn bed, en zag je iemand op de zoldertrap staan. En 1 van mijn ouders kon het niet zijn! Het bleef daar echt zo staan, maar je zag alleen de omtrek en geen gezicht ofzo O_o'
    Wowww, raar ;O


    Sweet dreams will come true.

    Ja,ja ik weet ik heb veel verhalen xD
    maar deze is echt 1 van d engste die ik had.

    Ik had een stapelbed in mn kamer, tegenover de deur. En boven de deur zit een soort raampje maar dan wazig. En daar achter is ook d trap naar zolder. Dus als daar iemand naar beneden komt zie je dat. Een keertje was het nog heel erg vroeg, en werd ik wakker omdat mn vader ging douchen. [voorznwerk] En mn moeder sliep nog. Toen ging ik rechtop zitten in mijn bed, en zag je iemand op de zoldertrap staan. En 1 van mijn ouders kon het niet zijn! Het bleef daar echt zo staan, maar je zag alleen de omtrek en geen gezicht ofzo O_o'


    Dat is echt freaking eng Dude


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik heb een paar keer iets creapys meegemaakt
    eerst toen ik nog bij mijn vader woonde... ik had op mijn kamer allemaal speelgoed staan en ik werd s nachts een keer wakker omdat ermee getikt werd. ik had toen geen tijdsbesef dusz ik dacht eerst dat het mn zusje was. maar toen ik wat wakkerder was zag ik dat het nacht was en dusz mijn zusje niet. ik was echt doods bang en durfde me niet te bewegen omdat mijn bed heel snel kraakte. ik ben een tijdje blijven kijken maar toen kraakte mijn bed. "het" draaide zich met een ruk om en keek me recht aan. het was net een kat die naar me keek maar dat was het niet. ik durfde me weer te bewegen en ging naar mijn lichtknop (aan de andere kant van mijn bed). ik bleef ook naar "het" kijken en het zweefde mn raam uit... terwijl het dicht was O.O.
    een een tijdje terug in mijn huis gebeurde er nog iets. ik werd weer 's nachts wakker en ik zag een meisje voor mn bed staan. ze had lang blond haar, een lange witte jurk en wat sproetjes maar haar ogen had ze achter haar haar verstopt. ik ben ook een tijdje naar haar liggen kijken maar toen begon ze opeens te huilen. ik wou zeggen 'wat is er' maar voor ik maar een letter uit mn mond kon persen wees ze naar me, legde ze haar vinger tegen haar lippen en ik viel weer in slaap. en een tijdje daarna werd ik weer midden in de nacht wakker en zag ik haar op mn kast zitten. alleen nu was ze veel kleinder, had ze iets korter haar en had ze vleugels. ik heb het aan mn ouders verteld en mn vader en stief vader denken dat ik heb gedroomt maar ik weet zeker dat het niet zo is! en mn moeder heeft misschien een idee wie dat meisje kan zijn. mijn zusje! ze heeft namelijk een jaar nadat ze mij kreeg een miskraam gehad omdat ze niet wist dat ze zwanger was.
    en weetje wat ook heel eng is... als de 3 de keren dat ik iets zag sliep ik met een knuffelspookje o.O

    dat was dusz mijn verhaal

    waarom dat meisje haar ogen niet liet zien... dat is omdat ze je niet bang wilde maken. Toen met dat speelgoed heb jij récht in de ogen van een geest gekeken. Ik zie die altijd als twee totaal witte, soort lichtgevende ogen. Ik heb er zelfs een foto van:O (die stond heel ongemerkt op die foto, maar ik zag hem meteen) Maar jouw "zusje" (wat ze best wel eens kan zijn:P) weet dat jij daarvan bent geschrokken. Waarschijnlijk was zij ook degene die toen met het speelgoed speelde en kwam ze dit keer in een andere gedaante naar je toe.
    Ik weet niet precies waarom je haar die twee keren hebt gezien, maar ze is er om je te beschermen. Zij is jouw "beschermengeltje". Wees er maar trots op;) volgens mij is ze superlief. Maar je moet nooit contact met haar zoeken. Zij is er om jou te helpen niet andersom.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Bij Mij begon het geesten gedoe toen ik 11 was.egt kutleeftijd want toen was ik egt super onzeker(nu nog steeds)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    nou... wat zijn mijn engste verhalen, hier is mijn top 3

    3. Toen ik vijf was, hoorde ik ze fluisteren in mijn kamer en op een gegeven moment wist ik wat ze zeiden. Mijn ouders kwamen naar boven om mij nog een nachtzoen te geven. Eerst kwam mijn vader.
    ik: 'papa, we gaan verhuizen.'
    papa: 'rustig maar Dominique, waarom zouden wij gaan verhuize? we hebben het hier toch fijn? Ga maar slapen, morgen is alles weer goed.'
    toen kwam mijn moeder.
    ik: 'mama, er gaat iets verschrikkelijks met het huis gebeuren. Wij moeten hier weg.'
    mama: 'Rustig maar Dominique, er is niks aan de hand. Je bent gewoon moe. Ga maar slapen, morgen is alles weer goed.' (déja vu:S)
    Ik hoorde de geesten in mijn kamer gewoon in opstand komen (in die tijd kon ik ze nog horen, maar ik heb dat afgesloten daardoor kan ik het niet meer). Ik wist dat ik weg moest. Maar ik was gewoon zo goedgelovig dat ik totaal op mijn ouders vertrouwde. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen, maar werd ik midden in de nacht wakker gemaakt. Ik heb die hele tijd een sirene gehoord, maar die was er niet. In die tijd hadden wij namelijk nog geen brandalarm en gewoon alarm, dus dat snap ik nog steeds niet eigenlijk. Waarschijnlijk hadden David en Elisa (ik weet gewoon zeker dat hun twee het waren) me wakker proberen te maken, maar mijn vader droeg mij dus naar beneden. Hij heeft daar altijd nog steeds spijt van, omdat hij eerst mijn broertje heeft meegenomen, omdat hij kleiner was, maar mijn deur openstond en ik dichter bij de kamer met de brand was. Ik heb ook twee dagen met een kutstem van de rook rondgelopen xD maar die dag kan ik me nog gewoon zooo goed herinneren. Ik wist wat er aan de hand was, maar mijn verstand kon er nog niet bij. En ik maar vragen: "mama wat is er aan de hand? Mamaaaa! Mamaaa!" en in de auto maar doorjennen, totdat ik de hoop opgaf. en toen stonden we bij mijn oma.
    oma *nietsvermoedend*: "god wat doen jullie hier zo laat? en jullie ruiken helemaal naar de rook!"
    Mijn moeder begon zo te snikken: "we hebben brand..."
    Dus mijn oma helemaal geschrokken. Toen hebben we drie dagen bij mijn oma gewoond en vervolgens nog 3 maanden in het kantoor, omdat we nergens anders terecht konden. Sindsdien neemt mijn vader me altijd serieus als ik zoiets zeg. Mijn moeder vind het eng en die zegt dat het stom toeval was, maar toeval bestaat niet.
    2. ik werd 's nachts wakker en ik kon niks zien. het was volle maan, dus dat was al helemaal raar, want dan kan ik meestal heel goed zien en mijn raam was open. Ik voelde druk op mijn ogen en opeens was die weg. Dus ik zie opeens een zwart gezicht met witte ogen en minipupillen voor me. Ik was echt báng. En sindsdien zit ie bij mijn deur en van die geest heb ik een foto. Maar ik weet niet wat hij precies die avond heeft gedaan. Ik heb het idee dat ik nog een kus op mijn lippen heb gevoeld, maar ik ben meteen weer in slaap gevallen. Heel raar. Alsof hij zich alleen even wilde melden.
    en
    1.omfg... dit gaat heel raar klinken, maar het lijkt net alsof er nu een deken over die gedachte wordt gelegd. ik kan er niet bij en ik voel iemand in mijn rug porren.
    *haalt diep adem*
    ik weet het allemaal weer. Ik was met mijn opa oma en broertje in Duitsland. Wij liepen door een bos waar vroeger de kelten hebben geleefd. mijn opa en oma liepen ver achter ons. En we liepen over zo'n pad tussen weilanden en daarnaast bos. ik voelde opeens een meisje naast me lopen. Een jaar of 6/8... ze zag er precies zo uit als dat kleine meisje dat ook in kruistocht met spijkerbroek speelt. Echt vaag.. en ze was echt bang. Ze zocht bescherming bij mij. Ik voelde een man met een lange witte baard langs ons rennen. Zegt mijn broertje 5 minuten later: er rent een man met een witte baard langs on. Hij kon hem dus zíen. Dus ik begon half te hyperventileren en zag allemaal beelden in mijn hoofd van dat meisje. En mijn broertje maakt opeens zo'n geluid van afschuw.
    'Jij ziet het meisje ook he?' vroeg ik. Dus hij stamelt zo: 'ja... en ze word.. word verkracht.' wij dus helemaal wit. En op het einde liep ze nog steeds bij me en sindsdien is ze bij me gebleven, al weet ik nu niet waar ze is. Het voelt wel op mijn schouder want die is heel zwaar. Maar wij liepen dus een stuk verder. Staan daar een heleboel mensen op een rij aan de bosrand. Damiën, mijn broertje, zag ze. Ik voelde ze staren. Het was gewoon een Keltisch dorp dat totaal is uitgemoord. En wij liepen ertussen en voelden het. We hebben niks aan ons opa en oma verteld. Die vonden het maar een "leuk wandeltochtje". Maar de band tussen mijn broertje en ik is om die reden wel sterker geworden. Dus toch heeft het enge iets moois gebracht.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Bij Mij begon het geesten gedoe toen ik 11 was.egt kutleeftijd want toen was ik egt super onzeker(nu nog steeds)

    bij mij ongeveer, toen ik 12 was, ik zou met een paar vriendinnen een horror gaan kijken en geesten gaan oproepen, toen ben k allemaal info erover gaan opzoeke en toen begon t eigenlijk, het is trouwens niet meer door gegaan ik wilde namelijk niet meer.