• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    Ik heb t btw alleen in overdags of in (ver)lichte ruimtes


    It's heavy but you are not the only one

    ik eb al een paar keer het gevoel gehad dat er een geest bij mij is, ik eb het al een keer gehad ik zat gwn beneden en niemand was thuis en ik hoord plots een deur dichtgaan boven of allemaal voetstappen
    ik zat een keer een keicreapy verhaal te lezen van een man met een bijl en die ontsnapt was uit het gevang en al en ik zat aan da verhaal te denken en sloot dan mijn ogen een paar seconden en zag direct een man met een bijl staan. en ik tegen mezelf 'gwn uw verbeelding nix anders'
    een vriendin van mij zij is wicca en d'r zijn een paar geesten die over haar waken als ze slaapt en zij vind dat doodgewoon en ik vind da natuurlijk keicreapy

    iedereen die dees om dit uur nog zit te lezen gaat bang zijn om te gaan slapen

    (...)
    Ik ook O.o EN het irritantste is nog dat ik 'm alleen 's avonds / 's nachts hoor -_-'
    ik vooral asnachts en alsk alleen thuis ben ö

    So Mensen BilLHisBitCh heeft Vanacht bijna niet geslapenxD.Ik heb vanacht Nog met me moeder erover gepraat en ik vertelde dus over die radio die opeens afspeelde dus ze zei dat ze het raar vond en zij dat Ik gevoelig voor die dingen ben en dat ik paranormaal ben Ofzoiets.ik ben blij dat mijn Moeder me Niet voor gek verklaard!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik heb bijna altijd het gevoel dat als ik alleen in mijn kamer ben, dat ik níét alleen ben. En ohja! Ik deed een keer mijn cd speler ding aan, (Zimmer 483) en toen begon die In die Nacht af te spelen!! Die stond er niet op, en ik had ook niet een speciale editie ofzo...

    En een keer, toen was er een vriendin (Nina) bij mij, en toen keken we Uri Geller. Toen moest je je handen op de tv leggen en aan een dierbare denken die is overleden. Nina deed dat dus en dacht aan haar oma. Direct daarna kraakte de vloer. Ik was dat niet en Nina ook niet, want waar wij stonden kraak het niet. Daarna ging de deur van de keuken een beetje open, en daarna ging hij helemaal open. Wij schrokken ons dood en zijn naar boven gerent.

    Nu drupt de kraan. Dat vind ik eng, want ik heb hem net dicht gedraaid. =S

    Oh, eergisteren lag ik in bed, en toen zag ik ineenkeer een hoofd voor me. Klinkt raar, maar het was wel eng.

    Is dat dan een geest??

    Oh, eergisteren lag ik in bed, en toen zag ik ineenkeer een hoofd voor me. Klinkt raar, maar het was wel eng.

    Is dat dan een geest??


    Het zou Kunnen dat dat een Geest was.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Dat vind ik eng... O.o

    Ik weet nog iets wat ik heb meegemaakt. 'S nachts moest ik een keer naar de wc. Dus ik ga uit bed en loop naar de badkamer. Toen ik zeg maar bij de wc stond zag ik het douche gordijn bewegen, en later hoorde ik geklop. Want de badkamer zit naast mijn kamer en dan hoor je dat heel duidelijk. En later hoorde ik ook dat er iemand liep. Heel eng. Ik durfde niet meer uit de badkamer. Ik durfde me zelfs niet meer te bewegen. Ik durf nu ook niet meer 's nachts naar de wc of uit bed te gaan.

    En ik hoorde ook een keer net alsof iemand de trap op liep. Ik dacht dat het inbrekers waren, dus ik dacht steeds 'ga weg, ga weg.' xD En toen was het geluid weg, daarna kwam het weer. Dat was héééél erg eng.

    En alles wat ik verteld heb is echt!! Ik zou daar niet over liegen. Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit vertel aan iemand. Mijn ouders en broer doen er heel lacherig over...

    Ik weet nog iets wat ik heb meegemaakt. 'S nachts moest ik een keer naar de wc. Dus ik ga uit bed en loop naar de badkamer. Toen ik zeg maar bij de wc stond zag ik het douche gordijn bewegen, en later hoorde ik geklop. Want de badkamer zit naast mijn kamer en dan hoor je dat heel duidelijk. En later hoorde ik ook dat er iemand liep. Heel eng. Ik durfde niet meer uit de badkamer. Ik durfde me zelfs niet meer te bewegen. Ik durf nu ook niet meer 's nachts naar de wc of uit bed te gaan.

    En ik hoorde ook een keer net alsof iemand de trap op liep. Ik dacht dat het inbrekers waren, dus ik dacht steeds 'ga weg, ga weg.' xD En toen was het geluid weg, daarna kwam het weer. Dat was héééél erg eng.

    En alles wat ik verteld heb is echt!! Ik zou daar niet over liegen. Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit vertel aan iemand. Mijn ouders en broer doen er heel lacherig over...


    I Believe You!
    Ik heb 1jaar Last gehad van een geest dus Ik weet Hoe je je Voelt.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Sommige mensen zijn er gevoelig voor, die zullen dus meer meemaken dan anderen, er zijn ook mensen die gevoelig zijn én in een huis wonen dat oud is, of waar geesten zitten, dan word je er idd mee geconfronteerd, ik heb nergens last van. Hoewel ik wel vet para word, ik ben een zacht eitje :')


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ik was laatst op een begravenis en degene die overleden was zat naast me.
    Ook hoor ik vaak in mijn kamer geluiden alsof een stapel papier opwaait zeg maar, terwijl er helemaal geen wind is.
    Zijn rare dingen, maar ik ben hier al heel lang gevoelig voor dus ik ben eraan gewend geraakt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ohjah, en ik heb een geest in de badkamer die blijkbaar alleen voor mij daar is. Als ik met anderen in de badkamer ben gebeurd er niets, maar als ik alleen ben trilt de spiegel. En een keer was ik aan het douchen en toen werd het water ijskoud voor een paar seconden. Niet gewoon koud maar echt ijskoud. Toen later werd het weer normaal.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)

    I Believe You!
    Ik heb 1jaar Last gehad van een geest dus Ik weet Hoe je je Voelt.


    Dankjé!..