• De stelling van vandaag luidt:
    Het moet verboden worden dat ouders bij kinderen onder de 6 oorbellen laten schieten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Lion schreef:
    Half.
    Oneens voor meisjes
    Eens voor jongens.

    Redenloos XD


    want van die kleine jongentjes hebben het ook heel vaak en als je later wil gaan werken heb je dan nog steeds gaatjes en voor meisjes is dat veel normaler


    Het komt wel goed schatje <3

    Ik zie geen enkele reden waarom het verboden zou moeten worden. Oneens dus.


    Just a simple "I love you" (:

    mee eens maar oneens als dat kind tegen pijn kan


    michael joseph jackson

    Ik vind van niet. Het is niet ergs of zo voor later.
    Ik heb ook oorbellen laten schieten als kind en uiteindelijk draag ik er toch nooit. - Ik vind dat vreselijk irritant om te dragen. -
    Maar ik heb er toch geen last van nu? Er zitten wel gaatjes, maar die vallen niet eens op.. :l

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 10:21 ]


    Let the Night embrace you

    Siren schreef:
    Nee, laat die ouders daar maar zelf over beslissen. Zo'n verbod is toch nergens voor nodig? Meeste ouders zijn volwassen genoeg om daar zelf een leeftijd voor te bepalen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    andrew schreef:
    Oneens,
    Waarom zou het verboden moeten zijn? Oke het is misschien pijnlijk en kinderen onder de 6 jaar zullen misschien eerder huilen maar zo een kind kiest er toch zelf voor of hij of zij dat wilt? En daarna is het de keus aan de ouders of ze het willen laten doen. Ik zie geen reden waarom het verboden zou moeten worden.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Artemis schreef:
    Op den duur verbieden ze alles... ik denk dat de mensen zelf nog in staat zijn om zo'n beslissingen te maken en dat de staat die niet voor hen moet maken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Siren schreef:
    Nee, laat die ouders daar maar zelf over beslissen. Zo'n verbod is toch nergens voor nodig? Meeste ouders zijn volwassen genoeg om daar zelf een leeftijd voor te bepalen.

    Zolang het kind het zelf wil, is er geen probleem.
    Ik heb ze al sinds m'n zesde.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik had ze al op mijn vierde, dus ik ben er niet mee eens.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    andrew schreef:
    Oneens,
    Waarom zou het verboden moeten zijn? Oke het is misschien pijnlijk en kinderen onder de 6 jaar zullen misschien eerder huilen maar zo een kind kiest er toch zelf voor of hij of zij dat wilt? En daarna is het de keus aan de ouders of ze het willen laten doen. Ik zie geen reden waarom het verboden zou moeten worden.


    you were born original don't die as a copy

    ergens misschien wel, want dan kan een kind er zelf niet over beslissen, als het voor hun 6e gebeurt.. niet dat je ze op hun 7e of 8ste ofzo wel goede afwegingen kunnen maken maar toch


    Never forget the things that make you smile

    verboden. Waarom? Dat is toch mooi? En als je het echt niet meer wilt later, kan je ze toch laten dichtgroeien?

    Eens. Kinderen van zes kunnen als ze twaalf zijn wel zoiets hebben van: Ik wil helemaal geen oorbellen. Mijn ouders lieten drie gaatjes in ieder oor schieten, en daar ben ik nu dus niet blij mee...


    I'm not your princess

    Siren schreef:
    Nee, laat die ouders daar maar zelf over beslissen. Zo'n verbod is toch nergens voor nodig? Meeste ouders zijn volwassen genoeg om daar zelf een leeftijd voor te bepalen.


    And now we're counting down to Phase Zero.