• De stelling van vandaag luidt:
    Het moet verboden worden dat ouders bij kinderen onder de 6 oorbellen laten schieten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    ik vind datn je gewoon op alle leefijden oorbellen kunt dragen behalve als baby ofzo


    A woman's best make up is her smile

    die ouders zijn volwassen genoeg om te weten wat goed en niet goed is voor hun kinderen he

    Oneens ?


    ok

    Ik heb oorbellen gekregen op mijn 5e en ikw as er heel blij mee (:
    Oneens dus.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Eens.
    Ik heb oorbellen laten schieten toen ik 12 jaar was. Ik mocht van mijn mama niet eerder. Ze wou er zeker van zijn dat ik dit zélf wou. Ik ben haar hier zeker dankbaar voor. Stel dat ik geen oorbellen wilde, dan zat ik er toch maar mee omdat mijn ouders dat voor mij hadden gekozen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    oneens

    neej, dat moeten die ouders zelf weten hoor.
    Ik weet alleen dat ik het niet zal doen. Naar mijn mening moet het de eigen keuze van het kind zijn, maar verbieden vind ik overdreven.


    Write down what you can not say

    Neuh, voor mij hoeft dat niet. Oorbellen zijn niet zo erg, en meestal laten meisjes die toch wel zetten (veel jongens tegenwoordig ook trouwens).


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens. Ik had ze al sinds mijn 5e ofzo?


    The way we live, is the way we die

    Oneens, ik vind dat altijd schattig. :9~


    Smiling but close to tears.

    me dochter was 4 en wou oorbellen de juwelier weigerde het te doen omdat ze nog geen 6 was ik heb echt 2 jaar gezeur om oorbellen aan moeten horen. Dus als de kinderen het echt willen vind ik dat het moet kunnen.


    muziek altijd overal

    Oneens, ik was ook 3/4 toen ik gaatjes kreeg. Ik zou het nu niet meer durfen xD. Dus ik ben wel blij dat ik al gaatjes heb.

    Oneens, moeten de kinderen of ouders zelf weten?


    All this dampness is damp.

    Beelzebub schreef:
    Oneens.
    Ik zelf had al oorbellen sinds ik een baby was.
    Ik heb het nooit erg gevonden, ik draag nog steeds altijd oorbellen. Ik kan me ook niet voorstellen dat er een meid zal zijn die er problemen mee heeft om gaatjes in haar te hebben.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    oneens, ik had ze toen ik vier wasz


    Life is all about having a good time.