• De stelling van vandaag luidt:
    Het moet verboden worden dat ouders bij kinderen onder de 6 oorbellen laten schieten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    oneens

    andrew schreef:
    Oneens,
    Waarom zou het verboden moeten zijn? Oke het is misschien pijnlijk en kinderen onder de 6 jaar zullen misschien eerder huilen maar zo een kind kiest er toch zelf voor of hij of zij dat wilt? En daarna is het de keus aan de ouders of ze het willen laten doen. Ik zie geen reden waarom het verboden zou moeten worden.

    ze heeft gelijk iki heb mijn oorbellen ook al van onder de 6jaar


    just be yourself and live your own life

    ehm wel eens ofzo.
    Maar een beetje nutteloos, is daar echt een wet voor nodig?


    Alis volat propriis

    Eens,
    Kinderen hebben er dan nog niks over te zeggen en meestal worden ze dan geschoten omdat de ouders dat willen. En meestal willen kinderen pas echt oorbellen als ze ongeveer 9 zijn omdat ze zich er dan pas mee bezig houden

    nee, het is geen mishandeling hoor! Alleen zou ik er wel bij mijn eigen kind mee wachten.


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    als ouders & kind het allebei wille;waarom niet?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oneens, waarom? Ik was 3 toen ik mijn oorbellen kreeg. (A) Dus ik vind dat dat hun eigen keuze is en anders groeit het gaatje heus wel weer dicht. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens, als het kind ze later niet meer wil laat die ze gewoon toch dicht groeien?!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Oneens.
    Waarom zouden ze dat verbieden?
    En als het kind het echt niet wilt, kan die dat nog altijd gewoon laten dichtgroeien.


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Oneens


    it's ok to be gay!

    Eens, het ziet er niet uit.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Hahaha, wat een stelling :') Neen, waarom?

    oneens ik heb zal toen ik maar een baby was dus bij mij deed dat minderpijn en ik draag nu ook bijna altijd oorbellen ik vind dat je dat aan de ouders moet over laten


    /

    Oneens


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Verboden nu niet, maar ikzelf vind het niet kunnen, zo vroeg toch niet!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.