• De stelling van vandaag luidt:
    Het moet verboden worden dat ouders bij kinderen onder de 6 oorbellen laten schieten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens,
    Waarom zou het verboden moeten zijn? Oke het is misschien pijnlijk en kinderen onder de 6 jaar zullen misschien eerder huilen maar zo een kind kiest er toch zelf voor of hij of zij dat wilt? En daarna is het de keus aan de ouders of ze het willen laten doen. Ik zie geen reden waarom het verboden zou moeten worden.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Nee, laat die ouders daar maar zelf over beslissen. Zo'n verbod is toch nergens voor nodig? Meeste ouders zijn volwassen genoeg om daar zelf een leeftijd voor te bepalen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Neuh, ik zie geen enkele reden waarom =']


    Life is hard and then we die

    Oneens.
    Volgens mij had ik ze toen ookal.


    I live for the applause, you will die for it.

    Half.
    Oneens voor meisjes
    Eens voor jongens.

    Redenloos XD

    Siren schreef:
    Nee, laat die ouders daar maar zelf over beslissen. Zo'n verbod is toch nergens voor nodig? Meeste ouders zijn volwassen genoeg om daar zelf een leeftijd voor te bepalen.


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens.
    Ik zelf had al oorbellen sinds ik een baby was.
    Ik heb het nooit erg gevonden, ik draag nog steeds altijd oorbellen. Ik kan me ook niet voorstellen dat er een meid zal zijn die er problemen mee heeft om gaatjes in haar te hebben.


    Scream for mercy!

    ik ben het ergens wel eens. :x
    het is niet erg ofzo als je gaatjes krijgt, maar als dat kind geen oorbellen wil? Dat kan hij/zij toch niet zeggen als hij jong is. ;3

    Ik vind ergens wel eens.
    Misschien wil het kind het wel, maar is ze die al beu nadat ze net erin geschoten zijn.
    Pas enkele jaren later vind ik dat het kind zelf mag kiezen, wel nog steeds met toestemming van de ouders.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Op den duur verbieden ze alles... ik denk dat de mensen zelf nog in staat zijn om zo'n beslissingen te maken en dat de staat die niet voor hen moet maken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Siren schreef:
    Nee, laat die ouders daar maar zelf over beslissen. Zo'n verbod is toch nergens voor nodig? Meeste ouders zijn volwassen genoeg om daar zelf een leeftijd voor te bepalen.


    None but ourselves can free our minds.

    Oneens, ik vind dat ouders daar zelf over mogen beslissen, wanneer een kind dat later niet wilt kan hij/zij het er altijd uithalen, en wanneer het kind oorbellen wil kan hij/zij altijd nog laten schieten!

    X,


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    oneens, ouders kunnen zelf wel goed beslissen of ze bij hun kind gaatjes willen schieten of niet. ik kreeg ze ook op mijn 2e ofzo xD


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Tja, en zo kan je gelijk alles verbieden..toch?
    Ik ben het er mee oneens. De ouders van het kind en het kind zelf mogen daar zelf over beslissen.


    *~* Proud Luxury *~*

    Oneens