• De stelling van vandaag luidt:
    Het moet verboden worden dat ouders bij kinderen onder de 6 oorbellen laten schieten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Nou moeten we echt eens ophouden met alles te gaan verbieden. Waarom zou je oorbellen onder de 6 jaar gaan verbieden? Nergens voor nodig.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Laat die ouders het maar beslissen. Als het kind later toch geen oorbellen zou willen, is dat toch geen punt? Doe ze uit en laat de gaatjes dichtgroeien.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Neej, waarom ?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Alleen als het kind er zelf bewust voor heeft gekozen mag je oorbellen laten schieten bij kinderen onder de 6 jaar vind ik.


    Life´s shit, holy shit

    6 niet,maar bij babys ja dan wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee. Maar ik vind het wel supermaf als een kindje al gaatjes krijgt onder de 1 jaar.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    uhh nee oneens. bij mij hadden ze ook gaatjes laten schieten toen k pas 10 maanden oud was.


    Pop ate my heart.

    Siren schreef:
    Nee, laat die ouders daar maar zelf over beslissen. Zo'n verbod is toch nergens voor nodig? Meeste ouders zijn volwassen genoeg om daar zelf een leeftijd voor te bepalen.

    Ik ben blij dat ik mijn oorbellen op jonge leeftijd heb laten prikken, dan wist ik tenminste niks meer van de pijn af. Ik heb op 11-jarige leeftijd wel weer nog twee gaatjes bij laten prikken, dat was mijn eigen keuze. En nu ik er aan terug denk, het valt me mee dat het van me ouders mocht aangezien ik dan weer geen piercings mag... ¬¬


    it's so empty living behind these castle walls

    Een kind van 2 kan niet kiezen.

    Ik vind dat de ouders die verantwoording moeten nemen om het wel of niet te doen.

    Oneens.
    Ik had mijn oorbellen al toen ik 3 was! Ik heb erg geen last van gehad ofzo, en ik ben er nog steeds erg blij mee. Ik wou het toen in die tijd allemaal zelf.

    oneens, het is niet blijvend je kunt het laten dichtgroeien


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Ik vind dat een onodig iets..
    Ik was een paar weken toen had ik al oorbellen en er is niks mis mee..
    Of je moet een jongen zijn dan is het wel kut xD
    maar ja, welke ouder doet dat nou ?


    Stop praying for a miracle, be the wonder.

    Ik vind dat een kind zelf moet beslissen of hij of zij oorbellen wil, als een zesjarig kind zelf oorbellen wil moet dat kunnen, maar niet als de ouders dat voor dat kind beslissen

    Oneens.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.