• aangezien [bijna] iedereen hier de poster uit de hk heeft..
    doe je toch ook wat met die hk.
    en stond er bij kim zo'n wijf die verliefd is op Bill.

    OMG.

    hoe kun je nou verliefd zijn op Bill?
    Je kent hem niet..
    misschien is hij in rl wel een lul.
    een eikol en de grootste zak van het heelal.
    misschien is hij wel vet lief en aardig..
    maar dat weet je niet zeker!
    Dus..
    kan je toch ook niet verliefd zijn?

    ben je dan verliefd omdat hij knap is?

    omg.:S

    mens waar ben je mee bezig ??

    ZZO.
    astrid heeft gesproken.
    dankuwel.


    AAP

    En dan begint iedereen weer..
    Mensen, je denkt dat je verliefd bent. Geloof me, ik weet wat jullie "voelen"? Slapeloze nachten, niet eten? Ja, ik snap het. Maar je denkt dat je verliefd bent omdat je het wilt.
    [/mijnmening]
    En btw, ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht. Ik vond Bill in het begin zo spuuuuuglelijk toen ik fan was.


    I recycle my thoughts.

    Verliefd is een groot woord.
    Ik ben verliefd op Leni.
    Ik ken hem ook al 5 maanden.

    xx Tessa

    Als iemand "verliefd" is op Bill hier,
    Ge kent hem nog geen dag,
    nog niet eens een seconde,
    want ge kent hem gewoon niet.
    Dan kunt ge onmogelijk verliefd
    op hem zijn.
    xx Leni en Tessa

    HOI.
    Daar ben ik weer!
    En ik heb even alles gelezen, want ik moest natuurlijk weer weg bla blabla.
    maar ik vind er ECHT domme antwoorden bijzitten..

    ZO.
    Hoi. :)
    Hiehie. (hoera)


    AAP

    (...)

    ja maar er zijn meiden die hem de liefde van hun leven noemen, en die zijn soms 11 ofzo... Maar Kalverliefde kan wel o.o ook mee eens x3



    [/Ik ben ook 11. Maar ik ben niet verliefd op Bill, maar zeker geen hater, fer sure. Ik snap ook niet waarom mensen gaan hopen, want het heeft echt geen zin. Hun mogen bést fantaseren, soms doe ik dat ook, maar verliefd? En het hoeft niet persé liefde op het eerste gezicht te zijn, hoor.


    -

    Is dit onderwerp al niet enkele keren besproken geweest?

    (...)


    [/Ik ben ook 11. Maar ik ben niet verliefd op Bill, maar zeker geen hater, fer sure. Ik snap ook niet waarom mensen gaan hopen, want het heeft echt geen zin. Hun mogen bést fantaseren, soms doe ik dat ook, maar verliefd? En het hoeft niet persé liefde op het eerste gezicht te zijn, hoor.

    Uhu heb kje wel gelijk in^^
    Maar tegleijker tijd moeten ez ook beseffen dat dat gewoon onmogelijk is:o
    de kans dat je hem ooit al eens spreekt is klein, laat staan dat hij dat hij al op je valt :o

    Srry bende helft vergeten van wat ik wou zeggen doordat mn broer binnenkwam x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Euh, al die mensen hier die spreken van 'liefde op het eerste gezicht'
    om een koppel te vormen moet die 'liefde op het eerste gezicht' wel van 2 kanten komen he, en dat gaat moeilijk als hij je nog nooit gezien heeft.


    One man's fun is another's hell.

    Euh, al die mensen hier die spreken van 'liefde op het eerste gezicht'
    om een koppel te vormen moet die 'liefde op het eerste gezicht' wel van 2 kanten komen he, en dat gaat moeilijk als hij je nog nooit gezien heeft.

    Groot gelijk =DD
    De kans dat hij je trouwens ziet is al zo klein xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    JO!
    WOeeeehoe.

    DAT IS HET HELEMAAL. (hoera)


    AAP

    Uuuhm. Volgens mij kan je niet 'verliefd' op iemand zijn die je niet kent. Misschien heel erg leuk vinden ofz.. Maar ik bedoel - Hoe WEET je dat je het met hem kunt vinden? Je kent hem niet. Je kunt nog zoveel filmpjes hebben gezien, en zoveel interviews hebben gelezen, daardoor ken je hem nogsteeds niet. Daardoor heeft Bill jou nogsteeds nooit gezien, heb je nogsteeds nooit een écht gesprek met hem gehad, of enig contact gemaakt.
    Sowieso vind ik het ook een beetje triest om 'verliefd' op Bill te zijn ... Like ... Heb je dan ook nog een eigen leven verder? =l Dan ben je echt vreselijk oppervlakkig. Kun je dan alleen maar vallen op een mooi buitenkantje of wat? Want dat is dan eigenlijk wel wat je doet. Want, nogmaals, je kent hem niet.
    Ik geloof ook niet in liefde op het eerste gezicht tenzij je - zoals ik al zei - verschrikkelijk oppervlakkig bent en alleen maar naar buitenkant kijkt. Liefde op het eerste gezicht heeft niks met 'Liefde' te maken. Liefde is een verbintenis, een gevoel, een overeenkomst of een gift. Mijn vriendin LissaxKitty zei een keer: 'Liefde is iemand die je arm om je heen slaat, je een kus geeft en je weltrusten wenst, en je het gevoel geeft dat je de volgende ochtend samen wakker word en dat diegene nogsteeds van je houdt' Ik ben het met haar eens. Dát is Liefde. Niet iets wat je dus bij het eerste beste persoon uit een okverbekend bandje of een onbekende die je straat in komt lopen. Je kunt niet écht houden van iemand die je niet kent. Je kunt niet onvoorwaardelijk houden van een persoon waar je nog nooit contact mee hebt gehad. Dat is géén liefde. Dat is een belediging voor liefde. Liefde is iets moois, die naam, Liefde, moet je niet op de eerste beste persoon plakken. Je 'Liefde'. Dat is dom, pijnlijk en onreeël.
    Het kan best dat je hem leuk vind, maar 'verliefd' is dus volgens mij een veel te groot woord.


    Mew <3

    lief·de (dev; liefden, liefdes)
    1 sterke genegenheid voor een persoon of zaak
    2 genegenheid van personen tegenover elkaar, gebaseerd op seksuele aantrekkingskracht

    lees je 't? tegenover elkaar (dat seksuele gedeelte laten we effe vallen xD)
    Dús het moet ook wederzijds zijn. Aha.

    Met dank aan Van Dale Online Woordenboek (A)


    One man's fun is another's hell.

    lief·de (dev; liefden, liefdes)
    1 sterke genegenheid voor een persoon of zaak
    2 genegenheid van personen tegenover elkaar, gebaseerd op seksuele aantrekkingskracht

    lees je 't? tegenover elkaar (dat seksuele gedeelte laten we effe vallen xD)
    Dús het moet ook wederzijds zijn. Aha.

    Met dank aan Van Dale Online Woordenboek (A)


    Amen _O_


    Mew <3

    Danku. Non kristien heeft gepreekt. Ookal buis ik op godsdienst xP


    One man's fun is another's hell.

    ik snap dat jullie zoiets hebben van: je kan niet verliefd zijn op iemand die je niet kent,

    maar als je met iemand hebt gepraat (bijvoorbeeld uit je klas) en diegene een tijd kent en je die leuk vind (verliefd wordt dus) ken je diegene ook nog niet helemaal
    je kan nooit iemand helemaal kennen,
    en Bill 'leer je zegmaar een beetje kennen' doordat je allemaal intervieuws kent, maarja
    that was my opinion ;)

    Uuuhm. Volgens mij kan je niet 'verliefd' op iemand zijn die je niet kent. Misschien heel erg leuk vinden ofz.. Maar ik bedoel - Hoe WEET je dat je het met hem kunt vinden? Je kent hem niet. Je kunt nog zoveel filmpjes hebben gezien, en zoveel interviews hebben gelezen, daardoor ken je hem nogsteeds niet. Daardoor heeft Bill jou nogsteeds nooit gezien, heb je nogsteeds nooit een écht gesprek met hem gehad, of enig contact gemaakt.
    Sowieso vind ik het ook een beetje triest om 'verliefd' op Bill te zijn ... Like ... Heb je dan ook nog een eigen leven verder? =l Dan ben je echt vreselijk oppervlakkig. Kun je dan alleen maar vallen op een mooi buitenkantje of wat? Want dat is dan eigenlijk wel wat je doet. Want, nogmaals, je kent hem niet.
    Ik geloof ook niet in liefde op het eerste gezicht tenzij je - zoals ik al zei - verschrikkelijk oppervlakkig bent en alleen maar naar buitenkant kijkt. Liefde op het eerste gezicht heeft niks met 'Liefde' te maken. Liefde is een verbintenis, een gevoel, een overeenkomst of een gift. Mijn vriendin LissaxKitty zei een keer: 'Liefde is iemand die je arm om je heen slaat, je een kus geeft en je weltrusten wenst, en je het gevoel geeft dat je de volgende ochtend samen wakker word en dat diegene nogsteeds van je houdt' Ik ben het met haar eens. Dát is Liefde. Niet iets wat je dus bij het eerste beste persoon uit een okverbekend bandje of een onbekende die je straat in komt lopen. Je kunt niet écht houden van iemand die je niet kent. Je kunt niet onvoorwaardelijk houden van een persoon waar je nog nooit contact mee hebt gehad. Dat is géén liefde. Dat is een belediging voor liefde. Liefde is iets moois, die naam, Liefde, moet je niet op de eerste beste persoon plakken. Je 'Liefde'. Dat is dom, pijnlijk en onreeël.
    Het kan best dat je hem leuk vind, maar 'verliefd' is dus volgens mij een veel te groot woord.


    AGREEE AMEEN! _O_

    ik had het niet beter kunnen zeggen!! (Y)


    AAP