• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Btw, wist je dat fantasievriendjes bij kinderen wel eens geesten kunnen zijn? Blijkbaar staan kinderen erg open daarvoor. (:

    Een keer zat ik met mijn 2nichten bij mijn oom in de keuken. En mijn oom en mijn neef zaten op de Computer in de woonkamer. Plotseling hoorde we alle 3 een vrouw een liedje neurien. Dus we dachten ''Ooh is vast wel van de Computer''. Dus we vroegen aan onze oom en neef, maakte die computer dat geluid. Toen keken ze ons echt heel sirieus aan ''Nee!' Dus wij waren natuurlijk vet bang. toen gingen we weer in de keuken zitten. Toen zei ik voor de grap ''Ik wou dat ik het weer hoorde'' toen hoorde ik keihard ''HM!'' zo achter me vet eng toen rende we alle 3keihard naar de woonkamer !xD

    Clarity schreef:
    Ik sliep ook bij een vriendin. Dat is al hééél lang geleden maar ik weet het nog goed. Ze had zo'n loop pop weet je wel? Zo'n pop die net zo groot is als een meisje van 6 nou wij waren net zo oud denk ik. Het was gewoon pik donker en opeens liep die pop weg. Gewoon uit zichzelf !! Ik zat gewoon toe te kijken,want ik dacht dat ik het me verbeelde of dat ik aan het dromen was. De volgende dag was hij ook echt weg en was nergens te vinden in huis. We hebben die pop nooit terug gevonden..


    Das fcking eng O.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    AxelRawr schreef:
    Een keer zat ik met mijn 2nichten bij mijn oom in de keuken. En mijn oom en mijn neef zaten op de Computer in de woonkamer. Plotseling hoorde we alle 3 een vrouw een liedje neurien. Dus we dachten ''Ooh is vast wel van de Computer''. Dus we vroegen aan onze oom en neef, maakte die computer dat geluid. Toen keken ze ons echt heel sirieus aan ''Nee!' Dus wij waren natuurlijk vet bang. toen gingen we weer in de keuken zitten. Toen zei ik voor de grap ''Ik wou dat ik het weer hoorde'' toen hoorde ik keihard ''HM!'' zo achter me vet eng toen rende we alle 3keihard naar de woonkamer !xD

    O.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    'k heb zelf veel van die dingen meegemaakt maar deze is egt eng!

    een paar jaar gelede had me vader de film chukie opgezet en ik zag een eng stuk.ik was 8 en had dat niet moge zien.ikke natuurlijk schrikken enntoen durfde ik niet meer alleen te slapen.toen ging ik bij mijn grotere broer(niet doordenken)liggen.daar lag zo'n pop die dan ong. zo groot als jij moet zijn(voor kinderen van ong 8).ong een pop van 1 meter lang.maar die kon niet in mijmn kamer dus had ik hm bij mijn broer achter de schuifdeuren gelegd.ik lag daar en die schuifdeuren waren nog open.ik kon dus zo die pop zien liggen.opeens ging die pop rechtopzitten!ik schrok me dood!maar ik durfde nix te zeggen.toen heb ik die pop aan een vriendin gegeven en nu heeft zij daar ook last van.

    egt creepy :S

    ik heb niet echt verhalen

    maar soms lig ik beneden op de bank ofzeu
    en dan hoor ik iemand de trap afkomen, en dan denk oh die gaat naar de WC.
    maar er kwam niemand, er gebeurde niks....

    en ook een keer hoorde ik de kraan terwijl er niemand beneden of boven in de badkamer was O.o'

    en was laatst nog, toen hoorde ik zo'n geluid, soort alarm ofzo uit de hoek van de kamer komen.
    en ik dacht, nu is het genoeg geweest, en ik ging zoeken waar het vandaan kwam, en toen ik richting de hoek ging, hield het op O.o'

    en ik hoor ook wel eens een geluid dat ineens onze stoelen kraken ofzo en dat er een lichtknopje aan word gedaan -__-'

    zoooo weird


    Here I Am

    Endeavor schreef:
    Btw, wist je dat fantasievriendjes bij kinderen wel eens geesten kunnen zijn? Blijkbaar staan kinderen erg open daarvoor. (:

    Gezellig dan. O.O


    None but ourselves can free our minds.

    Endeavor schreef:
    Btw, wist je dat fantasievriendjes bij kinderen wel eens geesten kunnen zijn? Blijkbaar staan kinderen erg open daarvoor. (:

    dat heb ik ook een keer gezien bij een waargebeurd verhaal ofzo
    heel apart


    Here I Am

    Rickjuh schreef:
    Niet dat jullie dit zullen geloven, Maaaaaarrr,

    Je hersenen zijn er heeeeeeel goed in om dingen te laten zien of verschijnen/voelen, als jij er veel over nadenkt, of denkt dat het ook gaat gebeuren!

    En ja, dat is echt zo, als jij veel over geesten nadenkt en je geest ervoor open zet, ga je dingen zien.

    Denk je er niet over na, en hou je je geest gesloten, dan zie je niks.

    Het is echt zo, sommige van jullie zullen beweren echt iets gezien te hebben, maar nee.. Dat zijn je hersenen die WILLEN dat jij dat ziet :)

    -Rick(juh)

    [wijsneusmode uit/]

    jaa dat kan natuurlijk ook ^^
    misschien is dat gewoon de reden waarom ik gewoon hoor:
    iemand de trap af komt of een lichtknopje aan gaat.
    of miss dat ik dat de hele dag door hoor -__-'


    Here I Am

    Wauw, Eng man!


    It’s time to get really fucked up!

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Zomeugeud x) Ik wist niet dat jij Joy was, Pussay' ^^ Jaaaaa! Ik liep dan gillend weg en struikelde over een lieveheerstbeestje ;o En mijn spiegelbeeld volgde me e lachte me gewoon uit xo


    AHAHAHAHA!
    Toen lag Mandy plat van het lachen xD


    a figment of your imagination

    ik heb af en toe, dat als ik in mijn kamer sta en ik kijk naar de donkere gang. zie ik iemand naar mij staren en als ik dan terug kijk. dan gaat hij/zij weg. alsof hij/zij door heeft dat hij/zij er niet hoort. want ik ken de gene niet.

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    mijn zus kwam een keer in mijn kamer slaapen,
    en toen we bijna sliepen zei zij : Lies stop daar is mee.
    dus ik zo van:ik doe niks:8
    en zij zo van :je zit tegen men voeten te duwen.
    terwijl ik da nie deed:|
    __________________________
    en laats een paar avonden na dat men zus was blijven slaapen.
    lag ik in bed,
    klaar om te slaapen voel ik ook iets tegen men voeten duwen:|
    like het leek echt als of iemand er tegen zat te duwen.

    SPOOKY


    To The Stars Through Adversity

    WoW wat ene verhaalen joh nou hier is mijn verhaal,

    Het is nog niet zpolang geldenaan het begin van het schooljaar,moest ik nablijven ik zat op de eerste rij ik moest wat regels strafwerk opschrijven op een papiertje,En het lesbord wat schoon en er stond niks op,en opeens zoie ik iets wits omhoog gaan en dat was dat krijtje en er word op het bord schreven,Ik weet wie je bent en waar je bent ik schrok me echt dood ik heb me spullen vlug gepakt en ben weg gegaan,

    Echt eng,


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    KiKiElmoFan schreef:
    WoW wat ene verhaalen joh nou hier is mijn verhaal,

    Het is nog niet zpolang geldenaan het begin van het schooljaar,moest ik nablijven ik zat op de eerste rij ik moest wat regels strafwerk opschrijven op een papiertje,En het lesbord wat schoon en er stond niks op,en opeens zoie ik iets wits omhoog gaan en dat was dat krijtje en er word op het bord schreven,Ik weet wie je bent en waar je bent ik schrok me echt dood ik heb me spullen vlug gepakt en ben weg gegaan,

    Echt eng,



    das echt wel eng,,


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3