• Iedereen kent het wel dat je wil schrijven, maar je hebt gewoon geen inspiratie of kan het niet verwoorden.

    Hieronder mag je tips geven die mensen met een writersblock kan helpen. ^^

    x


    Let the Night embrace you

    Bij mij helpen klaslokalen ook xD
    Bijv ons Nederlandse lokaal, want eigenlijk Duits is, is best ouderwets, maar het geeft een gezellig sfeer.

    Ga eens bij je oma (ik heb er niets tegen) langs, en vraag of ze wat wil vertellen over de oorlog ofzo :D, dat hielp vorig jaar ook bij mij met een Nederlands project in groep 8


    ' Nyctophilia '

    Je moet ergens heen gaan waar je inspiratie op kan doen (:


    Save me from myself.

    Masochism schreef:
    Als ik ga slapen krijg ik meestal ideeën en als ik dan dat idee krijg ga ik hem s'nachts in mijn gedachte uitwerken ;D


    Save me from myself.

    -Dromen (die je je nog kan herinneren) verwerken in verhalen.
    -Muziek luisteren
    -Belevenissen erin stoppen.
    -Op een grasveld gaan zitten met je laptop en wachten tot er je iets te binnen schiet ;P

    **Sorry als al deze dingen al zijn genoemd.**


    We all die one day, don't fear living.

    Ik krijg heel vaak ideeen als ik op de fiets zit of in bed lig. Dat komt omdat ik dan lekker ontspannen ben en dan komt de inspiratie bij mij vanzelf. Als je in bed ligt is het slim je idee kort op te schrijven anders ik de kans groot dat je het vergeet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FxWeasley schreef:
    Bij mij helpen klaslokalen ook xD
    Bijv ons Nederlandse lokaal, want eigenlijk Duits is, is best ouderwets, maar het geeft een gezellig sfeer.

    Ga eens bij je oma (ik heb er niets tegen) langs, en vraag of ze wat wil vertellen over de oorlog ofzo :D, dat hielp vorig jaar ook bij mij met een Nederlands project in groep 8


    Bij mij helpt dat ook ik heb een heel hoofdstuk op mijn duits werkboek geschreven. Ik schrijf heel vaak onder de les het geeft me inspiratie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb er nog nooit last van gehad
    Ik begin meestal gewoon met typen en dan komt het vanzelf en als ik even geen inspi heb ga ik het verhaal nog een keer lezen en de reacties


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Plaatjes bekijken,
    Boeken lezen,
    Met je ogen dicht op bed liggen en nieuwe dingen bedenken en afwegen,
    Muziek luisteren,
    Iets anders doen wat je graag doet (piano spelen, lezen, hardlopen, zonnen, in de regen dansen, whatever).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Random liedjes luisteren.
    Een keer uit gaan, ergens wandelen of even winkelen ofzo.
    Andere verhalen lezen motiveert je meestal ook om verder te schrijven.
    Je verhaal een stukje terug lezen.

    Dit helpt meestal bij mij.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ook kan gewoon beginnen met typen helpenxD
    maar ook, als het langer duurt, kan het helpen om je dromen of frustraties erin te gooien.
    Wanneer je iets voelt opborrelen, een golf van gedachtes die interessant lijkt, schrijf je het gewoon op! Later kan je daaruit weer inspiratie halen of die dingen verwerken. Ook random gesprekken volgen en onthouden werkt.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Slapen


    26 - 02 - '16

    HEEL VEEL MUZIEK LUISTEREN!


    Kill them with kindness.

    Oeh, je vriendje mailen :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naar Taylor Swift luisteren ^^.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Afbeeldingen helpen ook (:


    26 - 02 - '16