• Iedereen kent het wel dat je wil schrijven, maar je hebt gewoon geen inspiratie of kan het niet verwoorden.

    Hieronder mag je tips geven die mensen met een writersblock kan helpen. ^^

    x


    Let the Night embrace you

    Porcelaine schreef:
    Ik krijg altijd inspiratie van mooie, dromerige plekken. Zoals een meer in het bos. En muziek helpt ook altijd.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Muziek beluisteren of gewoon wegdromen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mooie soundtracks beluisteren.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Muziek altijd handig ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik shrijf dan gewoon verder, en verander het dan net zovaak als ik wil tot dat ik vanzelf wel weer inspiratie krijg, maar ik heb meestal inspiratie uit mijn dromen. Die ik gek genoeg altijd onthoud. \

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    - Eten
    - Shoppen
    - Foto's op Tumblr
    - Andere verhalen
    - Soundtracks van Harry Potter
    - Instrumentale versies van nummers
    - Covers & Songs van Tyler Ward & Crew

    xoxo

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 19:27 ]


    ' Nyctophilia '

    Ik luister altijd naar muziek en daardoor kan ik me vaak niet concentreren (;
    foto's kijken op Favim of zo brengt me op ideeën.

    muziek luisteren en andere verhalen lezen. gewoon alledaagse dingen doen, je krijgt vanzelf inspiratie, ook al zijn het een paar zinnen. knoop er wat aan vast en je hebt een stukje tekst!xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Wat ik ook heb is dat ik meestal ga schrijven, maar erachter komt dat 't een 'dead end' heeft, dus verwijder ik een stukje en begin ik opnieuw. Een schone pagina zeg maar... dat helpt ook zo nu en dan! Maar idd, een ander boek lezen of er ff lekker helemaal uit is ook heel handig.
    En als dat niet helpt afwachten totdat er opeens iets in je hoofd schiet waarvan je denkt: Ja! dat is 'm ;)


    Move on, it's just a chapter in the past. Don't close the book, just turn the page.

    Idd gewoon beginnen met schrijven, dan komt bij mij de inspiratie meestal vanzelf. ^^

    - In een openbare plek zitten en luisteren naar gesprekken, Noteer een aantal zinnen uit de gesprekken en maak er een verhaal van, of voeg het in je verhaal toe.
    - Gebruik gebeurtenissen die vrienden, familie, kennissen hebben meegemaakt.


    Ivar Oosterloo.

    Ik krijg inspiratie door heel veel dingen die hiervoor al genoemd zijn, maar ook krijg ik heel veel inspiratie uit foto's met quotes erin verwerkt van tumblr


    Keep your head up, keep your heart strong

    *abo*


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik verzin het altijd in mijn slaap.. Of in ieder geval, 's avonds.

    Dragneel schreef:
    Idd gewoon beginnen met schrijven, dan komt bij mij de inspiratie meestal vanzelf. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.