• Iedereen kent het wel dat je wil schrijven, maar je hebt gewoon geen inspiratie of kan het niet verwoorden.

    Hieronder mag je tips geven die mensen met een writersblock kan helpen. ^^

    x


    Let the Night embrace you

    Deze moet ik bijhouden * abbo*


    You're beautiful.

    Ik ga meestal slapen, om 2 redenen.
    1: Je bent uitgerust, vol energie en hebt nieuwe ideeën.
    2. En hier moet je meer geluk mee hebben, dromen. Jazeker, mijn nieuwste story heb ik bijna helemaal gebaseerd op een droom die ik een paar dag geleden had.
    Veel suc7


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    meestal luisteren naar liedjes zonder tekst en je laten meeslepen met je gedachten.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    ga naar de jumbo en koop een donut, eet die achter je pc/laptop op en je krijgt weer inspiratie(werkt echt(tenminste... bij mij wel;)))


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ankara schreef:
    - Elke avond in je bed nadenken voordat je gaat slapen

    Dat helpt bij mij wel vaak! Maar soms dan krijg ik daardoor ook juist een nieuwe verhaallijn in me op, haha xd


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    iVonCrapp schreef:
    Gewoon schrijven en af en toe rondlopen door het huis of films beginnen te kijken op Youtube.

    En schrijf NOOIT met een plan. Laat het komen.


    dat heb ik wel eens gehoord van bekende schrijvers dat je eerst een plan moet bedenken wat je wil schrijven, maar inderdaad dat help niet gewoon schrijven wat in je opkomt help beter

    muziek luisteren die bij je verhaal past, beweging , films of even naar buiten gaan en rondkijken kan ook helpen. (;

    ontspan .. :)


    Everyone is diffrent, accept it.

    Bij een writersblock: Stop met schrijven, anders wordt je verhaal van mindere kwaliteit. Ga gewoon wat muziek luisteren, lekker dansen, even tv kijken, winkelen, wandelen, fietsen, msnen,
    Ga gewoon even wat anders doen. En dan OPEENS plopt er een nieuw idee in je hoofd op.

    Zo lukt het bij mij meestal ;D


    Everything Is Impossible

    Mijn probleem is meestal dat ik 's nachts in mijn bed het hele verhaal in mijn hoofd heb, maar 's morgens het niet meer op papier krijg zoals ik het in gedahcten had.
    Meestal luister ik dan naar muziek helemaal in het thema van het verhaal, zodat ik meer in de stemming kom.
    Ook is het niet goed om je er té hard op te focussen.
    Schrijven hoort voort te komen uit je fantasie en werkt goed als ontspanning.
    Als dit geforceerd word, ontspan je niet meer en veroorzaakt dit bi mij een writers block.
    het helpt ook om gewoon even iets anders te doen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Veel verhalen op Q lezen, zo wen je aan verschillende schrijfstijlen. Dan pik je van iedereen wat op.


    Intersectional feminist

    Voor het slapen gaan, nadenken over van alles.


    I´m nothing special.

    Ga bij Beckett meelopen. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Schrijven wat het eerste in je opkomt
    Of over een bepaald onderwerp iets schrijven ; vb liefde, vriendschap


    ~ Don't remember the days, remember the moments. ~

    Bah, ik heb daar zó vaak last van... ik heb daardoor ook nog nooit iets afgemaakt, haha. Maar het helpt bij mij heel erg om er eventjes niet aan te denken en iets anders te gaan doen, bijvoorbeeld sporten, of met vrienden iets gaan doen. Helaas duurt het bij mij soms wéken, zo'n writersblock, dus ik ga toch nog maar even dit topic doorlezen!


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!