• Iedereen kent het wel dat je wil schrijven, maar je hebt gewoon geen inspiratie of kan het niet verwoorden.

    Hieronder mag je tips geven die mensen met een writersblock kan helpen. ^^

    x


    Let the Night embrace you

    ParadiseKiss schreef:
    Naar Taylor Swift luisteren ^^.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    HUG schreef:
    Die heb ik nodig.


    I´m nothing special.

    Lazy schreef:
    HEEL VEEL MUZIEK LUISTEREN!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    een goede schrijfster heeft ooit gezegd dat je gewoon door moet blijven schrijven, ook al is het volledige crap. omdat je het toch altijd weer kan verwijderen, dus je moet gewoon door blijven schrijven - ook al slaat het nergens op.


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Rustige muziek luisteren. Of een wandeling gaan maken.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik kreeg een idee toen ik op topsnelheid met de hond naar e winkel fietste, omdat die winkel bijna dicht was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Thoia schreef:
    een goede schrijfster heeft ooit gezegd dat je gewoon door moet blijven schrijven, ook al is het volledige crap. omdat je het toch altijd weer kan verwijderen, dus je moet gewoon door blijven schrijven - ook al slaat het nergens op.


    Dat heb ik ook ooit eens ergens geelzen of gehoord :)

    ofwel:
    Dromen.
    Of gewoon 's avonds in je bed naar het plafond staren.
    Dan krijg ik vanzelf ideeën en dan begin ik te schrijven en slaap niet meer (wat natuurlijk ook niet zo goed is..)
    En je moet altijd een schriftje naast je bed leggen dat je snel iets kan noteren anders ben je het 's morgens allemaal weer vergeten!
    En muziek is natuurlijk ook handig.
    Ik heb zelfs een inspiratie-afspeellijst op men iPod :)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:49 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Als ik een writersblock heb, dan laat ik mijn verhaal gewoon een tijdje met rust. Na een tijdje komt het allemaal wel terug (:

    ik luister altijd naar muziek, lees songteksten of ga wandelen ^-^

    Als je een klein stukje hebt zet je tussen elke regel een enter dan print je het uit en leg je het op een plek waar je vaak langs komt. als je er langs komt kijk je er even naar. heb je inspiratie, schrijf je een stukje erbij. gaat niet zo snel maar werkt wel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Roadrunner schreef:
    Ik krijg altijd inspiratie van mooie, dromerige plekken. Zoals een meer in het bos. En muziek helpt ook altijd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    HUG schreef:
    Die heb ik nodig.

    HUG schreef:
    Die heb ik nodig.


    I´m nothing special.

    Ik haal bijna al mijn ideëen uit dromen én dagdromen.
    Krijg wel eens reacties: 'Zeg wat zit je te staren?'
    Ik: 'Huhhh wat? :')'


    JDN.

    MUZIEK!!! en ga een stukje lopen