• Hii People ...
    Ik moet even iets kwijt: TH SUCKT.
    De fans zijn te hysterisch, te snel op hun teentjes getrapt en té snel over de rooie. Vooral de jonge meisjes van 13/14 zijn over the top Hysteric.
    Please, Honeyz ... Laat ons onze mening hebben. Wij vinden TH gewoon bagger. Deal With It!
    Ik zou bijna medelijden krijgen met die gasten. Ze zijn allemaal volwassen, worden aanbeden door oversekste pubers die niet eens weten wat seks nou eigenlijk inhoud en worden verafschuwd door meiden van hun leeftijd.
    Het is gewoon niet normaal meer.

    En jij mag medelijden hebben met TH,
    maar ik heb medelijden met jou, omdat je aandacht zoekt door op een site met veel Th-lovers te gaan zeggen dat TH suckt
    Wel, als TH suckt, zijn het wel niet de enigste, jij suckt 10 keer harder :(

    Doe normaal.
    Dit is gewoon laag, dat gezever hier.
    Jaa, je hebt recht op je eigen mening , maar doe dit dan niet op een site waar het stikt van de TH-lovers:(
    Zoek gewoon een leven...

    Ik heb een leven. Een geweldig leven. En ik doe wat ik wil, of jou dat nu aanstaat of niet.

    En jij mag medelijden hebben met TH,
    maar ik heb medelijden met jou, omdat je aandacht zoekt door op een site met veel Th-lovers te gaan zeggen dat TH suckt
    Wel, als TH suckt, zijn het wel niet de enigste, jij suckt 10 keer harder :(

    Dat bedoel ik nou met hystersiche fan. Iemand geeft een mening die haar niet aanstaat en meteen gaat ze keihard in de verdediging.

    Ik heb een leven. Een geweldig leven. En ik doe wat ik wil, of jou dat nu aanstaat of niet.

    Als je dan toch zo een geweldig leven hebt. Waarom kom je hier dan om aandacht schreeuwen?
    EXPLAIN!! xD

    ik vind het fijn voor je dat je een geweldig leven hebt en weetje ik heb ook een geweldig leven! fijn dat we er 8ter zijn dat th-haters en th-lovers ook hetzelfde kunnen zijn
    en jah ik weet dat dit nergens op slaat!(yeah)

    Laat haar toch,ze staat gewoon voor haar mening en sommige reageren de heel normaal op en de andere boos. Dat laatste moet je dat dus niet doen. Ze komt voor haar mening uit en als zij daar over denkt punt. Ik heb alleen in mijn andere reacties proberen duidelijk te maken,dat niet alle fans zo hysterisch zijn.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    mooi zo!
    en *vind ik ook!

    (...)
    Als je dan toch zo een geweldig leven hebt. Waarom kom je hier dan om aandacht schreeuwen?
    EXPLAIN!! xD
    Ze schreeuwt niet om aandacht, ze zegt wat ze vind, dus zoek zelf een leven als jij haar mening niet respecteert.

    Laat haar toch,ze staat gewoon voor haar mening en sommige reageren de heel normaal op en de andere boos. Dat laatste moet je dat dus niet doen. Ze komt voor haar mening uit en als zij daar over denkt punt. Ik heb alleen in mijn andere reacties proberen duidelijk te maken,dat niet alle fans zo hysterisch zijn.

    Hierboven heb je er eentje. LiseeeXBill

    (...)
    Hierboven heb je er eentje. LiseeeXBill


    ja idd -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Als je dan toch zo een geweldig leven hebt. Waarom kom je hier dan om aandacht schreeuwen?
    EXPLAIN!! xD
    Idd, ik schreeuw niet om aandacht. Ik geef alleen mijn mening. Dat jij daar nu weer zo boos over moet worden is niet mijn probleem.

    Laat haar toch lekker TH haten ! Word jij daar anders van,ga jij dan anders tegen hun aan kijken ? Nee. Dus maak je niet zo druk om haar mening en reageer niet zo boos op der. Ze geeft alleen haar mening meer niet


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    je mag je mening geven en whatever. Dat boeit me helemaal niet. het maakt mij niet uit dat er TH haters , dat vind ik oke.
    maar laat de Th lovers er dan buiten. Waarom moeten die haters altijd belachelijk komen doen bij de lovers, dat is toch gewoon om problemen vragen?

    je mag je mening geven en whatever. Dat boeit me helemaal niet. het maakt mij niet uit dat er TH haters , dat vind ik oke.
    maar laat de Th lovers er dan buiten. Waarom moeten die haters altijd belachelijk komen doen bij de lovers, dat is toch gewoon om problemen vragen?


    Je moet er gewoon niet op reageren als je niet weet of je niet boos word.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    je mag je mening geven en whatever. Dat boeit me helemaal niet. het maakt mij niet uit dat er TH haters , dat vind ik oke.
    maar laat de Th lovers er dan buiten. Waarom moeten die haters altijd belachelijk komen doen bij de lovers, dat is toch gewoon om problemen vragen?

    Ik geef mijn mening toch ook? En dat daar dan toevallig TH-Lovers bij betrokken zijn kan ik ook niets aan doen. Dat is mijn mening en waar ik voor sta. Ik heb ook niet om reacties gevraagt. Jullie geven ze zelf. Dus ik ben niet degene die om problemen vraagt.