• Hii People ...
    Ik moet even iets kwijt: TH SUCKT.
    De fans zijn te hysterisch, te snel op hun teentjes getrapt en té snel over de rooie. Vooral de jonge meisjes van 13/14 zijn over the top Hysteric.
    Please, Honeyz ... Laat ons onze mening hebben. Wij vinden TH gewoon bagger. Deal With It!
    Ik zou bijna medelijden krijgen met die gasten. Ze zijn allemaal volwassen, worden aanbeden door oversekste pubers die niet eens weten wat seks nou eigenlijk inhoud en worden verafschuwd door meiden van hun leeftijd.
    Het is gewoon niet normaal meer.

    (...)
    Ze heeft wel een punt. Er zijn natuurlijk wel heel veel hysterische fans, maar je hoeft niet tegen iedere fan te zeggen dat die wel hysterisch zal zijn. Er zijn ook nog heel erg veel fans die dat dus niet zijn, maar die worden nu ook als hysterisch gezien.

    Máriko is toch ook TH-fan en ze is mijn beste vriendin. Zij is niet hysterisch en ik weet ook wel dat er ook andere fans zijn, maar de hysterische overheersen wel.

    Nou je hebt half gelijk over je mening
    die vervloekte kindjes van 13/14 jaar denken dat ze TH ownen ofzoiets
    en tegen zukke mensen kan ik niet
    maar niet iedereen wilt seks of weet ik veel wat met ze
    wees verlieft op de muziek
    niet op de band (A)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En nu ga ik douchen en mn Pup uitlaten ^^ In de regen >.<

    (...)

    Ze heeft wel een punt. Er zijn natuurlijk wel heel veel hysterische fans, maar je hoeft niet tegen iedere fan te zeggen dat die wel hysterisch zal zijn. Er zijn ook nog heel erg veel fans die dat dus niet zijn, maar die worden nu ook als hysterisch gezien.


    Ja dat heeft ze nu ook wel vaak genoeg gehoord. Geloof me


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    iCk bèn fàn, én Respecteer jÖuw meniNg! NíèT àllE fAns zijn hétzèlfde =)!!

    (...)

    Ja dat heeft ze nu ook wel vaak genoeg gehoord. Geloof me


    Ja we vallen in herhaling. Laten we kappen(A)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    iCk bèn fàn, én Respecteer jÖuw meniNg! NíèT àllE fAns zijn hétzèlfde =)!!

    Zij heeft gelijk .. Jij mag ze Haten vhn mij.. Kan me niets schelen !
    Ik vind ze gOed .. Da's mijn mening !


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    yeahh ik ben histyrisch:D

    wtf boiet ons dast jij dat vind het is jou mening,
    en wij thfan vinden dat niet maar dan hoef je er egt geen forum over te maken maar als jij daar blij van wordt Good look

    Wtf ze wil alleen maar dr mening Kwijt ;)
    Dr zijn anders o0k wle genoeg mensen die een topic zoude make over TH rockt ;)
    Dus dat maakt geen ene fuck uit


    I solemny swear i am up to no good

    PRECIES !
    Discussie gesloten


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    PRECIES !
    Discussie gesloten


    Amen en nu iedereen ze mond houden alstublieft(A)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Moet je zelf weten. Ik ben op-en-top fan, en vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben.
    Enne, niet alleen 13/14 jarigen zijn hysterisch ;)

    (...)Ehmm, ik voel me nu ook beledigd als spamqueen. U_U Ze mag toch wel gewoon een topic maken, om die hysterische kippen even de waarheid te zeggen?

    Eindelijk iemand die het met me eens is


    I solemny swear i am up to no good

    Hou er nu gewoon overop oke. Deze discussie heeft lang genoeg geduurd -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Omg, ze zijn allemaal uitgelult >.< En bedankt voor de mensen die het voor me opnamen, ookal delen we niet dezelfde mening ^^

    Jah, ik vind dat je gelijk hebt (behalve het deeltje dat th suckt xD) maar idd, ik vind ook dat die kleine kindjes zo fel reageren op haters -_-, ik vind ook iedereen zijn mening, en ik begrijp echt dat je ze kan gaan beginnen haten, maar dan is het meer al die heisa eromheen, die je haat, want th zelf, doet nu toch niet veel verkeert? het zijn meer die overdreven fans? toch?