• Hii People ...
    Ik moet even iets kwijt: TH SUCKT.
    De fans zijn te hysterisch, te snel op hun teentjes getrapt en té snel over de rooie. Vooral de jonge meisjes van 13/14 zijn over the top Hysteric.
    Please, Honeyz ... Laat ons onze mening hebben. Wij vinden TH gewoon bagger. Deal With It!
    Ik zou bijna medelijden krijgen met die gasten. Ze zijn allemaal volwassen, worden aanbeden door oversekste pubers die niet eens weten wat seks nou eigenlijk inhoud en worden verafschuwd door meiden van hun leeftijd.
    Het is gewoon niet normaal meer.

    (...)
    Ik geef mijn mening toch ook? En dat daar dan toevallig TH-Lovers bij betrokken zijn kan ik ook niets aan doen. Dat is mijn mening en waar ik voor sta. Ik heb ook niet om reacties gevraagt. Jullie geven ze zelf. Dus ik ben niet degene die om problemen vraagt.


    Als je een topic maakt waarin je mensen beledigt, en het is bij een topic de bedoeling dat mensen reageren, zou ik niet gaan zeuren dat ze niet boos mogen worden en je met rust moeten laten. Ik vind dat je wel om problemen zit te vragen als je op een site die zo ongeveer word beheerd door thfans gaat lopen zeggen dat ze sucken.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.


    Ik geef mijn mening toch ook? En dat daar dan toevallig TH-Lovers bij betrokken zijn kan ik ook niets aan doen. Dat is mijn mening en waar ik voor sta. Ik heb ook niet om reacties gevraagt. Jullie geven ze zelf. Dus ik ben niet degene die om problemen vraagt.

    Het is niet "toevallig" dat er TH-lovers bij betrokken zijn, je wist goed genoeg dat het hier stikt van de TH-lovers...

    @xNIJNTJE: Oke,dus jij vind dat TH-haters gewoon overal mogen gaan rondlopen alle lovers uitschelden en dat we er niks tegen mogen doen :SWat dat is wat je zegt, reageer er gewoon niet op ...
    Er zijn zelfs haters die tekeningen maken van Tom die Bill verkracht. Vind jij dat ook kunnen?
    Sorry maar dit wordt hier gewoon hypocriet. Ik vind het goed voor de haters als ze hun eigen mening hebben en dat ze daarvoor uitkomen. maar doe dat dan niet op een site zoals deze waar het stikt van de TH-lovers en laat ONS erbuiten, want de TH-haters beperken zich niet alleen tot TH, maar ze beginnen zelfs met de fans uit te maken voor hysterisch en bla bla en whatever nog allemaal...


    Als je een topic maakt waarin je mensen beledigt, en het is bij een topic de bedoeling dat mensen reageren, zou ik niet gaan zeuren dat ze niet boos mogen worden en je met rust moeten laten. Ik vind dat je wel om problemen zit te vragen als je op een site die zo ongeveer word beheerd door thfans gaat lopen zeggen dat ze sucken.

    Zo denk ik er dus ook over. dat is toch gewoon vrage, om ruzie!!

    (...)
    Als je een topic maakt waarin je mensen beledigt, en het is bij een topic de bedoeling dat mensen reageren, zou ik niet gaan zeuren dat ze niet boos mogen worden en je met rust moeten laten. Ik vind dat je wel om problemen zit te vragen als je op een site die zo ongeveer word beheerd door thfans gaat lopen zeggen dat ze sucken.
    Ik mag mijn mening geven waar ik wil en dat er dan mensen zijn die een probleem maken van mijn mening, dan moeten ze dat zelf weten. Van mij mogen ze best zeuren en ik zal ook gewoon antwoord geven. Zolang ze maar wel accepteren dat er ook mensen op deze site zijn die TH niet mogen.

    Oh, ik word echt moe man. ><



    @xNIJNTJE: Oke,dus jij vind dat TH-haters gewoon overal mogen gaan rondlopen alle lovers uitschelden en dat we er niks tegen mogen doen :SWat dat is wat je zegt, reageer er gewoon niet op ...
    Er zijn zelfs haters die tekeningen maken van Tom die Bill verkracht. Vind jij dat ook kunnen?




    Nee dat vind ik niet kunnen. Maar zo is zij toch niet. Oke ik ken haar niet,maar haar beste vriendin is een TH van dus waarom zou ze dat dan doen ! Het gaat nu toch om haar en niet wat al die andere TH haters doen


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ja, maar dat weet jij toch niet of ze dat doet of niet...

    ik haat Mika toch ook, ik ga toch ook niet op een mika-site de fans lopen uit te schelden en te zagen hoe Mika wel niet zuigt...

    (...)Ik mag mijn mening geven waar ik wil en dat er dan mensen zijn die een probleem maken van mijn mening, dan moeten ze dat zelf weten. Van mij mogen ze best zeuren en ik zal ook gewoon antwoord geven. Zolang ze maar wel accepteren dat er ook mensen op deze site zijn die TH niet mogen.


    Ik accepteer je ook heus wel hoor, nooit gezegd dat ik dat niet deed. Wel vreemd dat je zegt dat we mogen zeuren, eerst moest ik nog oprotten.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ja, maar dat weet jij toch niet of ze dat doet of niet...

    ik haat Mika toch ook, ik ga toch ook niet op een mika-site de fans lopen uit te schelden en te zagen hoe Mika wel niet zuigt...

    Waarom zou ik zoiets doen? Dat is gewoon té laag! Ik mag dan wel een Hater zijn, maar er zijn grenzen!

    (...)

    Ik accepteer je ook heus wel hoor, nooit gezegd dat ik dat niet deed. Wel vreemd dat je zegt dat we mogen zeuren, eerst moest ik nog oprotten.

    Daar is een heel simpele uitleg voor: Jij praat nu normaal tegen me.

    (...)
    Waarom zou ik zoiets doen? Dat is gewoon té laag! Ik mag dan wel een Hater zijn, maar er zijn grenzen!


    Ok, je doet dat niet. Genoeg daarover.;)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ja, maar dat weet jij toch niet of ze dat doet of niet...

    ik haat Mika toch ook, ik ga toch ook niet op een mika-site de fans lopen uit te schelden en te zagen hoe Mika wel niet zuigt...


    Sorry hoa maar zij heeft mij niet zitten uitschelden.Ik voel me niet aan gesproken als een hysterische fan,jij blijkbaar wel. Sorry maar ik word hier een beetje heel erg gek van !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ja, ik voel me aangesproken. gewoon om het feit dat er een paar 10-jarige fans hysterisch lopen te doen, wordt dat veralgemeend en is opeens elke fan hysterisch terwijl dat helemaal zo niet is.

    ja, ik voel me aangesproken. gewoon om het feit dat er een paar 10-jarige fans hysterisch lopen te doen, wordt dat veralgemeend en is opeens elke fan hysterisch terwijl dat helemaal zo niet is.

    Kijk naar de leeftijd die ik noem.

    ja, ik voel me aangesproken. gewoon om het feit dat er een paar 10-jarige fans hysterisch lopen te doen, wordt dat veralgemeend en is opeens elke fan hysterisch terwijl dat helemaal zo niet is.


    Ze heeft wel een punt. Er zijn natuurlijk wel heel veel hysterische fans, maar je hoeft niet tegen iedere fan te zeggen dat die wel hysterisch zal zijn. Er zijn ook nog heel erg veel fans die dat dus niet zijn, maar die worden nu ook als hysterisch gezien.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.