• Ik vond het nou net zo'n leuk discussie topic.(cat)
    Lees titel^

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:51 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Versace schreef:
    (...)

    Ja ik heb ook een eigen style (om het zo maar te zeggen).
    Daar ben ik het wel mee eens dat je elkaars style moet kunnen accepteren, maar er zullen altijd wel mensen zijn die je ''style niet accepteren'' Net zoals bij de geloven.

    Ja daarom, en als sommige geloven niet accepteren, en ze mogen toch hoofddoekjes dragen, vind ik ook dat als sommige je eigen style niet accepteren, dat je tóch een pet/muts etc. mag dragen. Eerlijk is eerlijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Beelzebub schreef:
    Jij draagt een pet omdat je het leuk vindt, een moslim vrouw doet het niet omdat het der zo leuk staat. Nee, die doet het omdat ze dat van haar geloof moet. Ik vind dat je er juist respect voor moet hebben, en gewoon hun geloof moet respecteren, net zoals we dat bij andere religies doen.


    Ja helemaal mee eens. (:


    You can run but not hide

    Versace schreef:
    (...)

    Ja ik heb ook een eigen style (om het zo maar te zeggen).
    Daar ben ik het wel mee eens dat je elkaars style moet kunnen accepteren, maar er zullen altijd wel mensen zijn die je ''style niet accepteren'' Net zoals bij de geloven.


    Ik zit op een christelijke school en wij staan voor geen racisme. Als je iemand aankijkt op style is toch ook discrimineren? sommige mensen zijn gwn raar. xD


    "Let them eat cake!"

    Springbreak schreef:
    (...)
    Iemand werd eens door een andere leraar uit de klas gehaald omdat ze een muts droeg. En we worden van de gang geplukt etc en krijgen dan op ons flikker en toen ik zei: ja maar moslims mogen toch ook hoofdoekjes dragen flipte die vent helemaal.


    Inderdaad! Dat vind ik echt zo oneerlijk! Of allemaal, of geen van allen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 22:21 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    'Eerlijk is eerlijk' is een mooie quote hè? XD


    "Let them eat cake!"

    Hoe bedoel je xd?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nou, tja, het is toch zo?


    "Let them eat cake!"

    Denk het (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Peace, ik verlaat deze topic, aangezien ik het nut ervan niet meer inzie. Ik heb geen zin meer.
    Mensen jullie zijn nog jong ;) Jullie snapen het vast wel later als jullie wat ouder zijn.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 22:25 ]


    You can run but not hide

    Wat snappen we later als we ouder zijn?


    "Let them eat cake!"

    Weltruste.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Haha, @Mythical
    En jij al die moeite nog maar blijven doen om het topic in leven te houden, met de kortste onzinnigste berichtjes. Ik vind het ook jammer dat iedereen opeens weggaat, haha.


    Scream for mercy!

    Ik moet ook slapen. En leren. omg. ik doe de laatste week ook geen zak meer hè.


    "Let them eat cake!"

    Trusten!


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Haha, @Mythical
    En jij al die moeite nog maar blijven doen om het topic in leven te houden, met de kortste onzinnigste berichtjes. Ik vind het ook jammer dat iedereen opeens weggaat, haha.


    Tja.. dat andere topic was veel levendiger, we hadden binnen het uur 300 berichten..


    "Let them eat cake!"