• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    Strobelight schreef:
    (...)
    Niet altijd
    een appel is ook sappig. (cat)


    En een peer ook. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oh, faal. Iniedergeval het komt er op neer dat we vlees nodig hebben. Hoe dan ook.

    ik heb geen vlees nodig, ik eet al lang geen vlees meer en ik ben gezonder dan de gemiddelde medemens


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oh, faal. Iniedergeval het komt er op neer dat we vlees nodig hebben. Hoe dan ook.
    Ghehe, slamdunk. Nee grapje. Ja nouja volgens mij zijn daar de meningen hier drastisch over verdeeld, hahaha :Y). Stiekem een beetje een eindeloze discussie, maar aan de andere hand vind ik het wel goed hoe iedereen hier zegt hoe zei het dan wél vinden en denken.


    Wie du mir, so ich dir.

    Rooftops schreef:
    (...)

    En een peer ook. 8D


    Oeeh perzik xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    Oeeh perzik xD


    En een pruim. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    TheRipper schreef:
    (...)
    ik heb geen vlees nodig, ik eet al lang geen vlees meer en ik ben gezonder dan de gemiddelde medemens

    Gezonder? Wat is er dan niet gezond aan vlees?


    your eyes are like stars in the night.

    TheRipper schreef:
    (...)
    ik heb geen vlees nodig, ik eet al lang geen vlees meer en ik ben gezonder dan de gemiddelde medemens


    hoe weet je dat eigenlijk?? dat je gezonder bent??


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Strobelight schreef:
    (...)
    Niet altijd
    een appel is ook sappig. (cat)


    Ik heb het over biefstuk


    Je mpp moeder swaa

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ghehe, slamdunk. Nee grapje. Ja nouja volgens mij zijn daar de meningen hier drastisch over verdeeld, hahaha :Y). Stiekem een beetje een eindeloze discussie, maar aan de andere hand vind ik het wel goed hoe iedereen hier zegt hoe zei het dan wél vinden en denken.
    Inderdaad, nogal nutteloze discussie x'D Maar toch leuk om iedereens mening te horen en deze discussie te voeren :3 Alleen merk ik nu wel dat het een beetje stiller word x'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Wat nuts?

    het is nuts om te denken dat je vlees nodig hebt om te overleven

    jullie denken dat omdat jullie het zo lekker vinden


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)
    ik heb geen vlees nodig, ik eet al lang geen vlees meer en ik ben gezonder dan de gemiddelde medemens
    Ik eet elke dag vlees en ik voel me kerngezond. Je weet nooit of je gezonder ben dan mij of even gezond C:


    I live for the applause, you will die for it.

    RememberXme schreef:
    (...)

    hoe weet je dat eigenlijk?? dat je gezonder bent??


    Omdat zij belangrijke vitamines in haar heeft zitten (A)


    Je mpp moeder swaa

    RememberXme schreef:
    (...)

    hoe weet je dat eigenlijk?? dat je gezonder bent??

    simpel, onderzoeken in het ziekenhuis


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)
    het is nuts om te denken dat je vlees nodig hebt om te overleven

    jullie denken dat omdat jullie het zo lekker vinden

    He, eh. Luister is; het is wetenschappelijk bewezen? Wij denken niet alleen met onze smaakpupillen hoor :\ En noem me niet gek.


    your eyes are like stars in the night.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ik heb het over biefstuk

    En ik heb het over appel.
    Jij zei : sappig staat gelijk aan vet, maar dat is helemaal niet waar, niet altijd.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:20 ]


    None but ourselves can free our minds.