• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    TheRipper schreef:
    (...)
    die HEEL GOEDE DINGEN zitten ook in andere, niet-dierlijke dingen

    Je moet niet proberen vegetariër van haar te maken ? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    TheRipper schreef:
    (...)
    die HEEL GOEDE DINGEN zitten ook in andere, niet-dierlijke dingen


    ehm...in tabletten zeker ...die chemische troep ... achjah ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    TheRipper schreef:
    (...)
    die HEEL GOEDE DINGEN zitten ook in andere, niet-dierlijke dingen


    Nou, maar de dingen dat in dieren zitten, zitten niet in niet-dierlijke dingen hoor.

    -Trouwens, hebben jullie er al eens bij negedacht dat dagelijks wel een mens omkomt door een dier? 8D-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Strobelight schreef:
    (...)
    Je moet niet proberen vegetariër van haar te maken ? ;o


    LOL dat gaat toch niet lukken i love meat ;)

    <3

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:12 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Poseidon schreef:
    (...)
    Wij zijn erop gebouwd om alles te eten om de juiste stoffen en mineralen te kunnen binnenkrijgen om onze organen uitstekend te kunnen laten werken.

    die juiste stoffen vindt je ook in niet-dierlijke dingen


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Nou, maar de dingen dat in dieren zitten, zitten niet in niet-dierlijke dingen hoor.

    -Trouwens, hebben jullie er al eens bij negedacht dat dagelijks wel een mens omkomt door een dier? 8D-
    HAHA JA! Daar had ik niet ff over nagedacht. Dieren vermoorden ons ook x'D Mja, Cirkel van het leeeeeeven.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hel schreef:
    (...)

    geniaal xD biefstuk?:P


    Nee. :9~
    Geen idee wat eigenlijk, maar het is lekker.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is gewoon een algemeen feit dat dieren die geslacht worden niet echt vriendelijk worden behandeld, daar hoef je geen genie voor te zijn >.<

    TheRipper schreef:
    (...)
    die juiste stoffen vindt je ook in niet-dierlijke dingen

    Ijzer in planten? No way.


    your eyes are like stars in the night.

    Rooftops schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom jullie dat niet eten? D:
    Het is niet dat er dan minder dieren geslacht worden omdat een paar mensen geen vlees eten.

    Er zijn mensen, zoals ik, die gewoon nooit naar MD gaan. Ik vind 't daar niet te vreten en véél te vet.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Je moet niet proberen vegetariër van haar te maken ? ;o

    ik verdedig gewoon mijn standpunt

    jullie moeten niet proberen om non-veggie's van ons te maken


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Joker schreef:
    (...)Alvast smakelijk c:


    Dank je C:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ijzer in planten? No way.
    Yes way, bijvoorbeeld Spinazie.


    Wie du mir, so ich dir.

    RememberXme schreef:
    (...)

    LOL dat word ik ook zeker niet ;)

    <3

    Haha, ik ook niet. n.n
    Don't get me wrong, ik hou van dieren,
    maar wij hebben vlees nodig om sterk te worden en te groeien..
    En ik vraag me altijd al af; vegetariërs eten toch vis, niet ? Maar vis is toch ook vlees ? Dat leeft, ademt, waarom eten vegetariërs dat dan wel ? xd


    None but ourselves can free our minds.

    god, laat de mcdonalds, en laat iedereen, want dit topic loopt echt op niks uit ><'


    Big girls cry when their hearts are breaking