• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ijzer in planten? No way.

    nuts


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)
    ik verdedig gewoon mijn standpunt

    jullie moeten niet proberen om non-veggie's van ons te maken


    Dat doen we ook niet toch ...net als ik al zei iedereen heeft zijn/haar eigen mening


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Desperation schreef:
    (...)
    Er zijn mensen, zoals ik, die gewoon nooit naar MD gaan. Ik vind 't daar niet te vreten en véél te vet.


    Ik had het niet over MD maar over vlees in het algemeen zoals een lekker sappige biefstuk? :9~


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ppl, rustig. Niemand probeert hier iemand van standpunt te veranderen. We verdedigen alleen ons standpunt. Ofzeau... je snapt me wel 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    TheRipper schreef:
    (...)
    ik verdedig gewoon mijn standpunt

    jullie moeten niet proberen om non-veggie's van ons te maken

    Dat probeer ik niet, en het was ook niet kwaad bedoelt ofzo, ik heb wel veel respect voor veggie's :'D


    None but ourselves can free our minds.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Yes way, bijvoorbeeld Spinazie.

    Oh, faal. Iniedergeval het komt er op neer dat we vlees nodig hebben. Hoe dan ook.


    your eyes are like stars in the night.

    Joker schreef:
    (...)HAHA JA! Daar had ik niet ff over nagedacht. Dieren vermoorden ons ook x'D Mja, Cirkel van het leeeeeeven.


    En zij vinden ons vast even lekker als wij hen. :9~


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik had het niet over MD maar over vlees in het algemeen zoals een lekker sappige biefstuk? :9~


    SAPPIG Staat voor VET


    Je mpp moeder swaa

    Ik kan niet geloven dat je je héle leven op planten en die dingen kan leven.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Ppl, rustig. Niemand probeert hier iemand van standpunt te veranderen. We verdedigen alleen ons standpunt. Ofzeau... je snapt me wel 8D


    Indd... iedereen heeft verschillende meningen zo ist nou eenmaal zo is DE MENS dat is de natuur xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Plectrum schreef:
    (...)

    SAPPIG Staat voor VET

    Niet altijd
    een appel is ook sappig. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    TheRipper schreef:
    (...)
    nuts

    Wat nuts?


    your eyes are like stars in the night.

    Plectrum schreef:
    (...)

    SAPPIG Staat voor VET


    Oh fijn, kunnen er eindelijk wat kilo'tjes bij, bij mij.

    Sorry, ik ben niet bang om dik te worden van vet, dus dat standpunt helpt niet bij me.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Plectrum schreef:
    (...)

    Sappig Staat voor vet
    Niet altijd, ook voor bloed. Zou je svp even op je Capslock gebruik willen letten btw (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Plectrum schreef:
    (...)

    SAPPIG Staat voor VET
    Je word heus niet dik door je dagelijkse portie vlees.


    I live for the applause, you will die for it.