• EDIT: Vanaf 1.45 tot 1.50 en 2.06 tot 2.30
    Ik heb dit ook maar van youtube. Ga aub niet zeggen dat het nep is, als dat zo is.

    Al die geruchten dat Bill en Tom aan Twincest deden zijn bij deze bevestigd.
    Of is het toch nep?
    :p

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:22 ]

    http://www.youtube.com/watch?v=QjWTydNYMo8


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    ik geloof het niet ;p
    misschien zeiden ze wel gewoon wat tegen elkaar en ik denk dat ze echt niet gaan lopen zoenen als er allemaal camera's zijn..


    T O K I O H O T E L < 3

    Omg. Dat filmpje is zo fake hè :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik zeg maar een ding: fake!


    -

    ik weet niet of het echt of nep is maa soms is het echt wel schijnbedriegt maar soms weet je het maar nooit maar ik denk wel dat het nep is


    Miracle!!

    mlissaZOEM schreef:
    ik zeg maar een ding: fake!


    Life begins at the end of your comfort zone

    whahah xD -gaat stryk-

    by de 1ste zie je zo dat ze elkaars lippen niet aanraken

    en dat 2de mm geen idee wat dat moet voorstelln maar we moeten wel in het achterhoofd houden dat de jongens van TH niet sporen en de dingen niet altijd zijn zoals ze lijken(A)


    Ik vind trouwns dat iedereen echt wat overdrijfd die in twincest of bandcest of weet ik veel geloofd. Je mag de laatse tjid al niet meer een (hele) sterke band hebben met iemand of je wordt gekoppeld.
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    volgens mij is het niet fake, er zijn best veel foto's waar ze kussen/knuffelen enzo.


    Smile and live.

    i don't care of het echt is of niet.
    en al was het waar,
    dan heb ik er niks op tegen.
    je kiest niet op wie je verliefd wordt.

    8D

    Fake, bij de eerste was Bill iets in Tom zijn oor aan het zeggen en de tweede, daar waren ze bijna naar elkaar aan het gillen omdat de muziek te luid stond (was dat niet tijdens de fanparty?)
    bij beiden zijn de beelden wazig en bij de Tweede zie je bijna geen zak, duidelijk fake :) sorry to disappoint maareuh, zij houden niet meer van elkaar dan gewone broederliefde :)


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..

    bij dat eerste zeide ze iets in elkaar oor (als je goed ziet)
    en bij dat 2de is het zo onduidelijk dat je je er niet kunt over uitspreken


    good or bad times we just keep smiling.~Timeless

    Strobelight schreef:
    ieuw.

    -Niets tegen homo's, maar als het broers zijn ..-


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Fake.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Kan iemand voor mij even een printscreen maken? Want natuurlijk kan ik weer op dit ding geen filmpjes afspelen xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dat lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk, maar
    Stel het is wel echt,
    Dan zou ik er nog geen probleem mee hebben. Nou en het zijn broers, maar je kiest ook niet zomaar op wie je verlieft word.
    En stiekem vind ik het wel schattig (:


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3