• Dit spel heb ik van schreix]
    Het spel gaat zo:

    bijv.:

    Ik: Ik gooi naar beneden lachende Tokio Hotel
    De persoon er onder: Ik vang Tokio Hotel op en gooi alleen Tom naar beneden.
    de persoon DAAR onder: Ik vang Tom op en trek zn kleren uit. Ik gooi de kleren naar beneden.

    and so on...

    Regels:

    1. je mag niet iets opvangen en meteen weer laten vallen.
    2. gewoon orgineel zijnx]


    If you want me to listen, whisper...

    ik vang Yoni op...HAAAAAAAAAAAAI YONI...ik pak toch ook maar elfenvleugels en vlieg met Yoni verder..ondertussen verlies ik mijn kroontje


    Why don't you break my heart

    vangt het kroontje op
    houd niet van kroontjes
    gooit het verder naar beneden

    ik kan het niet vangen want ik vlieg!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    *vliegt nog steeds met Yoni* heeee daar gaat mijn kroontje weer:'D en ik vlieg er achteraan....dan zie ik een kraai en die poept..zijn poep valt naar beneden


    Why don't you break my heart

    ik kan de poep niet opvangen want ik vlieg! xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    En ik kijk vliegend de poep na terwijl het naar beneden valt


    Why don't you break my heart

    ik kijk gezellig mee!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik krijg je vieze poep bijn aop mijn hoofd, maar kan optijd aan de kant springen. Tom krijgt het wel op zijn pet [we waren net klaar, de details zal ik jullie besparen;)], de pet doet hij af en gooit hij naar beneden. Ipv de pet doet hij een bandana om(dance)


    If you want me to listen, whisper...

    ik krijg de poeppet op men kop en ik zie dat er opeens allemaal wureme uit de poep komen. ik vind de wurempies eng en ik gooi ze een voor een naar beneden en de pet gooi ik trug naar boven want anders word tommie de tumtum verdrietig. :( de pet is wel schoon maar er zit nog een bruine vlek in xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik ga aand e kant voor de enge wurempies..en ik zie dat ze nog verder naar beneden vallen tot een vogel ze opeet in de lucht..dan wordt de vogel ziekt en valt die ook naar beneden


    Why don't you break my heart

    ik vang de vogel en pers hem samen dan komen zijn uitwerpselen naar buiten die ik vervolgens naar beneden gooi.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vang het witte goeje xD De vogelpoep dus. verbrand het en gooi het als een vuurbal naar beneden.

    Hoezo inspi-loos ?

    Ik stap opzij zodat de poep op de grond komt, ik pak een bezem en ik veeg de poep naar beneden. Maar de poep blijft plakken dus het enige wat naar beneden vliegt is een beetje stof. Ik gooi de bezem erachteraan


    a figment of your imagination

    Oh, i'm to late xD


    a figment of your imagination

    ik krijg de bezem op mijn hoofd. ik vouw de bezem tot een klein blokje en gooi hem weg. ik hoor geblaf en zie een hondje op me afkomen met het blokje. ik gooi nu het bekwijlde blokje naar beneden.