• Dit spel heb ik van schreix]
    Het spel gaat zo:

    bijv.:

    Ik: Ik gooi naar beneden lachende Tokio Hotel
    De persoon er onder: Ik vang Tokio Hotel op en gooi alleen Tom naar beneden.
    de persoon DAAR onder: Ik vang Tom op en trek zn kleren uit. Ik gooi de kleren naar beneden.

    and so on...

    Regels:

    1. je mag niet iets opvangen en meteen weer laten vallen.
    2. gewoon orgineel zijnx]


    If you want me to listen, whisper...

    bats

    auw

    bekwijlde blokje viel op schouder

    schopt blokje weg

    blokje knalt tegen colablikje aan
    colablikje valt om
    en colaa valt naar beneden


    Why don't you break my heart

    alle cola komt over me heen. ik trek mijn natte shirt uit en gooi hem naar beneden

    klets..krijgt nat T-shirt op kop...stop hem in de wasmachine en gooit hem terug omhoog


    Why don't you break my heart

    ik vang hem weer op. "dankje". ik trek hem aan, maar dan valt mijn pruik naar beneden xD en mijn eigen haren komen tevoorschijn. hoezo dom

    Vangt pruik op...haalt de luizen en vlooien naar beneden en maak van de pruik een rokje voor Natasxthbill :P x']


    Why don't you break my heart


    Geeft de vlooien en luizen aan Bokito die naast me in de boom zit en gooit vervolgens Bokito naar beneden:O arme Bokito(H)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vangt Bokito

    En hooit hem weer helemaal naar beneden

    :P

    Gaat aan de kant voor Bokito, hij begint namelijk boos te worden. Ik gooi een banaan voor hem achter hem aan. Het pruikenrokje gooi ik weer naar boven x']


    Why don't you break my heart

    ik vang het pruikenrokje op. "oh, wat mooi, was dat mijn pruik?". ik kijk in het pruikenrokje (wat een naam) en vind vleugels, maar door het gewicht vallen ik, het pruikenrokje en de vleugels naar beneden. (A)

    ik van jullie op en hou jou omda ik me hier verveel alleen en doe je de vleugels aan! en ik doe het pruikenrokje aan waardoor ik men rokje dat ik nu aanhad naar beneden gooi


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Vangt rokje op en verkoopt het, dan blijkt eng meneertje mij met vieze bekauwde kauwgom betaalt te hebben, dus ik gooi de kauwgom maar naar beneden


    Why don't you break my heart

    ik vang de kauwgum op en stop die in een prullebak.
    iets later kijk ik er weer in en komt tom er uit. ik pak zijn pet af en gooi hem naar beneden, maar tom gaat hem achter na (huil).

    ben tom kwijt :(

    Ik vang Tom's pet en Tom zelf op. De pet zet ik op en ik ga op Tom's schoot zitten. z'n mobiel gooi ik naar beneden :P (eindelijk rust) xD


    Why don't you break my heart

    Ik vang zijn mobiel , en besluit ze te houden want er staan nummers in van interresante celeberties.
    Dus gooi ik mijn mobiel maar naar beneden.

    Ik vang de mobiel op en zie dat er een geheim nummer van bill instaat Ö Ik sla het nummer van Bill op in myn mobiel en vertrappel de andere mobiel x] Ik gooi het kapotte ding naar beneden =]